5 Ocak 2017 Perşembe

NOTE Cosmetics Ürünleri ve Günün Ojesi 34 Red Wine

Merhaba

Yılbaşından önce NOTE harika bir hediye gönderdi. İlk olarak instagram hesabımdan storyde paylaştım. Paylaşımlarımı kaçırmamak için beni instagramdan takip etmeyi unutmayın :) @tugceninkalemindenblog




Paylaştığım anda en çok merak edilen ve sorulanlardan biri de kırmızı makyaj çantası oldu. Gerçekten çok kullanışlı özellikle seyahatlerde vazgeçilmezim olacak. Nerede bulabilirim diye birçok soru aldım ancak maalesef bilgim yok umarım satışa sunulur çünkü gerçekten çok sağlam, çok kullanışlı bir çanta.



Ve çantanın içinden çıkan güzellikleri inceleyelim. Bu paylaşımımda ürünleri detaylı olarak incelemeyeceğim ilerleyen günlerde kullanıp paylaşmak istiyorum.



İlk olarak daha önceden de kullandığım Mattifying Fondötenini göstermek istiyorum. Yağlı ciltlerin seveceği bir fondöten. Tamamen mat bir bitişe sahip. Gün içinde yağlanma, parlama sorunu olmuyor. 



Bana hediye edilen rengi 04 Sand. Bu fondötenle ilgili ayrı bir yazı hazırlayacağım.



Daha sonra paketten bir de Sun glow fondöten çıktı. En merak ettiğim ürünlerden henüz açıp incelemedim ama onu da en kısa zamanda deneyip paylaşacağım. 



Bendeki 10 numaralı rengi.




Daha önceden NOTE farlarını denememiştim. Bu 4'lü paletinde oldukça kullanışlı renkler bulunuyor. İlk izlenim olarak şunu söyleyebilirim parmağımla denedim ve farlar yumuşacık, tozutmuyorlar.

Bendeki 3 numaralı palet. Daha sonra göz makyajı yapıp paylaşmayı düşünüyorum. Bu arada paletteki mat siyah fara bayıldım.




Gönderilen güzel ürünlerden biri de smokey makyajlarda kullanılan pratik bir göz kalemi. Bu çift taraflı bir ürün. Ürünün bir tarafında siyah göz kalemi, diğer tarafı ise uygulanan kalemi dağıtmak için aplikatör bulunuyor. Oldukça kullanışlı görünüyor. Deneyip paylaşacağım.

Bendeki 01 black rengi. Daha sonra göz makyajımı da paylaşacağım.



Bir de muhteşem kırmızı bir ruj gönderilmiş. NOTE rujlarını seviyorum. Yapıları yumuşacık, sürümü oldukça kolay. 


Bendeki rengi 21 Merlot.



Ve son olarak kırmızı oje gönderilmiş. İlk olarak tabiki ojeyi sürdüm. Oje aşkımı bilmeyen yoktur herhalde :) bir de kırmızı olunca hiç dayanamıyorum.



Ojenin rengi ise 34 Red Wine.


Oldukça güzel bir kırmızı. Tırnağımda duruşu ise bu şekilde:) Şahane :)





Sevgiler

6 yorum:

  1. Kırmızı ojeyi ben de aldım iki ürün aldığımda hediye edildi

    YanıtlaSil
  2. Ojenin aynısından bende de var ve çoook severek kullanıyorum. Hepsi de birbirinden güzel, iyi günlerde kullan :)
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  3. Ay benim de gözüm çantada kaldı :))) Yalnız ojenin kırmızısı mükemmelmiş, güle güle kullan Tuğçe'cim, öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çok teşekkür ederim güzellik daha güzeli senin olsun inşallah:) kocaman öpüyorum..

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)