13 Mayıs 2013 Pazartesi

Pazartesi Köşesi ***

Günaydın!
Pazartesi Köşesinden herkese yeniden merhaba! Zaman öyle çabuk geçiyor ki geçen hafta hazırlamış olduğum Pazartesi Köşesi,sanki dün gibi... Bugün yine capcanlı,rengarenk,cıvıl cıvıl kombinler seçtim!

Boool ilhamlı bir hafta olmasını diliyorum!


 Geçen yıl çiçek desenli pantolonları fazlasıyla görmüştük bu yılda devam edecek!

 Neon! Neon! Neon!

 Neon turuncu ve leopar çanta ne güzel görünüyor değil mi? Kolyeye diyecek yok! Güzeeel.

 Salaş şıklık! Yazın bu tarz elbiseler çok rahat ve kullanışlı oluyor aynı zamanda da şık..

 Vazgeçilmeyen renkler! Siyah & Beyaz ikilisi :)

 Sarı & Siyah! Ne güzel görünüyor..

 Neon ve soft renkler bir arada! Sevdiiim.

Saks maviyi bu yılda göreceğiz! Güzel.

Renkli günler! Sevgiler... :)

3 yorum:

  1. Ben siyah beyaz diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yıl salaş tişört modası her yerde zarada mangoda hep görüyorum:)
    blogum çok yeni beklerim:)
    http://oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)