17 Mayıs 2013 Cuma

Hediye Çekilişimin Sonucu *** Tebrikler ***

Merhaba arkadaşlar,

Hediye çekilişim 2 gün önce sona erdi ancak ekstra hakları kontrol etmek bayağı uzun sürdü. Kazanan kişiyi sizler kadar bende merak ettim. :) 

Öncelikle hediye çekilişime göstermiş olduğunuz ilgiye çok teşekkür ederim! Kazanamayan arkadaşlar üzülmeyin bir kaç gün içinde tekrar hediye çekilişi düzenleyeceğim. Üstelik o da şartsız olacak! Takipte olursanız sevinirim. :) Aslında video çektim kazananı o şekilde belirledim ama videoda sorun oldu,yükleyemedim derken sonucu merak edenler,mail gönderenler olunca daha fazla bekletmek istemedim ve hemen açıklayayım dedim. Yoksa bir gün daha bekletecektim. :))

Ve kazanan kişiyi açıklayalım artık!

Ekstra haklarla birlikte toplamda 1039 hak oldu.



Kazanan kişiyi Random.Org ile belirledim.





Tebrik Ederim!

Kazanan arkadaşla iletişime geçiyorum. 3 gün içinde iletişim bilgilerini göndermezse yeni bir kazanan kişiyi belirleyeceğim. 

Sevgiler :)

6 yorum:

  1. tebrikler oje balon oje :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa ben :) bugün aldığım en harika haber. Hemen mail atıyorum canım. Çok teşekkür ederim ilaç gibi geldi inan :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Tekrar çekiliş yapıcam kazanma şansı yakalayabilirsiiin :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)