3 Mayıs 2013 Cuma

Advance Techniques Tüm Saç Tipleri İçin Sıkı Tutuş Sağlayan Saç Spreyi

Bir saç spreyinden nasıl bahsedebilirim bilemiyorum ama saç spreyi alırken bence önemli olan ondan ne beklediğiniz. Benim saçlarım dümdüz ve maşayla falan şekillendirince çok çabuk sönen,bozulan hemen eski haline dönen saçlara sahibim. Bu yüzden saç spreylerinden beklentim saçlarımı şekillendirince uzun süre bozulmadan koruması ve daha sert,daha sıkı tutması. Çünkü sıkı tutuş sağlayıp saçları yumuşak tutan saç spreyleri nedense saçlarımda istediğim etkiyi gösteremiyor ve saçlarım çok çabuk bozulmuş oluyor. Yumuşak etki verenlerde sanki boşuna kullanmışım gibi geliyor,hiç bir etkisini göremiyorum sanki sadece saçlarıma güzel bir koku etkisi oluyor :)



O yüzden sıkı ve sert tutuş sağlayan saç spreyleri deniyorum. Avondan daha önceden hafif tutuş sağlayan saç spreyini de denemiştim bu ise tüm saç tiplerine uygun bir ürün sıkı tutuş sağlıyor ve uzun süre kalıcı. Memnun kaldığım bir ürün oldu. Başta da dediğim gibi bir saç spreyinden memnun kalmak için nasıl bir sonuç almak istediğiniz önemli. Benim beklentim sert ve sıkı tutuşlu olup uzun süre saçlarımı bozulmadan koruyabilme özelliğinin olması. Advance Techniques ise;işini gayet iyi yaptığını düşündüğüm ürünlerden bir tanesi. 200 ml'lik bir ürün. 

Sadece şöyle bir sorun yaşadım bitmeye yakın olduğu zamanlarda sıkılmıyor, yani kapağına sıkmak için bastığınızda basılmıyor. Belkide sadece bende böyle bir sorun oldu bende bozmuş olabilirim bilemiyorum. Yinede severek kullandığım ürünlerden. Denemek isterseniz tavsiye ederim! 


Sevgiler...

2 yorum:

  1. Ben de bir tane kullanıyorum Avondan fena değil ama bu muydu emin olamadım. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 çeşit olması lazım ama sıkı tutuş olanı tavsiye ederim :) Teşekkür ederim canım

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)