6 Mayıs 2013 Pazartesi

Pazartesi Köşesi ***

Herkese Günaydııın!
Cıvıl cıvıl kuş sesleriyle,güneşli bir güne başladım! Güzel,mutlu ve şanslı bir hafta olmasını diliyorum ve her Pazartesi günü,Pazartesi Köşesi ilham kaynağımız olacak kombin görselleriyle baş başa bırakıyorum... :)

Yaza geçiş yaparken çiçek desenlerini görmeyi seviyorum! Ceket ve çantayı çok beğendim.
Böyle bir çanta istiyoruum,istiyoruuuum!


 Leopar ayakkabı nasıl değişik bir şey o öyle! 

 Renklerin uyumu...

 Ceket ve jean sevdiğim ikililerden.

 Neon aşkııııı! :)

 Müthiş ikili! Siyah & Beyaz...

 Şortla güzel kombin olmuş değil mi? Gayet rahat ve güzel.

Şu sıralar leylak rengine takmış durumdayım! Çok beğeniyorum ya siz?

Sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)