29 Mayıs 2013 Çarşamba

Lierac - Démaquillant Pureté Temizleyici Köpük Jel

Geçen ay burada hediye olarak geldiğinden bahsetmiştim. Kullanmaya başladım ve uzun zamandır kullanıyorum. Artık yorumlamanın zamanı geldi diye düşündüm. :)


 
Lierac Temizleyici Köpük Jel; Bitkisel bal ve detoks özelliği gösteren probiyotikler, yıldız, anason, lime özü ve nazikçe temizleyen etken maddeler içerir.

Normal ve karma ciltler için uygun olan bir ürün olmasına rağmen, benim cildimde herhangi bir sorun olmadı. Bu tarz temizleyici ürünler kullanınca cildimde pul pul dökülmeler sorunu yaşardım ama düzenli kullanmama rağmen cildim herhangi bir reaksiyona uğramadı. 
 Ürünü kullanışım ise; uyumadan önce yada makyajımı temizleyicilerle çıkardıktan sonra temizlemek için kullanıyorum. Ardından nemlendirici veya bakım ürünümü kullanıyorum.


Pompalı oluşu oldukça pratik bir kullanım sağlıyor. Elime bir pompa sıktıktan sonra nemli yüzüme uyguluyorum ve bol su ile duruluyorum. Yaklaşık 1 ay gibi bir süredir kullanıyorum ve ambalajının üzerindeki Paris yazının altına kadar kullanmış bulunuyorum. 1 ay gibi bir zaman için bu çok az bir miktar diye düşünüyorum. Bereketli bir ürün ve 200 ml uzun süre benimle birlikte olacağı belli sanırım. :) Ayrıca yapısını,kıvamını çok sevdim su gibi değil. Kokusu da çok güzel değil ama idare eder fena değil. En önemlisi bence ürünü kullanınca cildimi gerçekten temizlediğini ve arındırdığını hissediyorum. Başarılı bir ürün deneme şansınız olursa,tavsiye ederim.



Sevgiler...

4 yorum:

  1. Cildi kurulmuyorsa denemeye değer diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt yapım kurudan karmaya dönük ama kesinlikle kurutma olmadı. Aksine temizledikten sonra nemli hissetmemi sağlıyor. Tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Çok iyiymiş, bereketli olması da başka bir güzel yanı :) Güle güle kullan o zaman.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)