6 Ağustos 2017 Pazar

Secret Age Cosmetics ~ Lip Bomb Likit Mat Rujlar // 01 Nudeless - 05Lady - 07 Unicorn - 10 Sangria //

Likit mat ruj aşkına!!! 



Likit ruj sevenleri buraya alalım :) ben tam bir likit mat ruj aşığıyım! :) Biliyorsunuz her fırsatta bahsediyorum likit mat rujlarla tanıştığımdan beri başka ruj kullanamaz oldum... Secret Age Cosmetics' in Lip Bomb likit mat rujları ise nefiisss...



Dudağı kurutmayan, yumuşacık bir yapısı var ve misss gibi kokuyorlar. Sanırım ilk defa böyle güzel kokan likit mat ruj deniyorum :) Ba-yıl-dım!!



Tek seferde tüm dudağınıza sürebiliyorsunuz sadece en koyu renkte dalgalanma sorunu oldu diğer renklerin yapısı şahane.




Kalıcılığı gayet güzel ama birşeyler yedikten sonra dudağın iç kısmı silinebiliyor yani gün içinde tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz.



Benim favori rengim her zaman nude ve kahveler...
Mutlaka denemelisiniz...



01 Nudeless - 05 Lady - 07 Unicorn - 10 Sangria , renkler arasından favoriniz hangisi?

Paraben, silikon, SLS&SLES içermiyor.
Rujların fiyatı 49,90₺ 
www.secretage.com 'dan inceleyip, satın alabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla sadece online olarak satılıyor. Ayrıca @secretagecosmetics instagram hesaplarından iletişime geçebilirsiniz. Bu arada özellikle belirtmek istiyorum marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.


Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)