12 Ağustos 2017 Cumartesi

Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu / 14 Günlük Kullanım Sonucu

Eeose Kaş ve Kirpik bakım serumunu instagram hesabımda paylaştıktan sonra ürünle ilgili çok mesaj aldım. Özellikle sonucu bekleyenler için yazımı hemen düzenleyip paylaşmak istedim. Birazcık uzun bir yazı olacak sonuna kadar okursanız çok sevinirim :) Bu arada paylaşımlarımı kaçırmamak için beni instagramdan takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım @tugceninkalemindenblog



Fotoğraflarda da kullanmadan önce ve kullandıktan 14 gün sonrası diyerek belirttim.



Günde 1 defa kullanılması yeterli.
14 günde sonuç almaya başlanır ancak tam sonuç alabilmek için 6 hafta kullanılması gereken bir ürün.
Süngerli aplikatörüyle kolay uygulanıyor. 
Renksiz, şeffaf bir yapısı var ve sürdükten 1-2 dakika içinde kuruyor ya da emiliyor demek daha doğru olur :)



Üründen kısaca bahsettikten sonra, bendeki etkileri ve gözlemlediklerimden bahsetmek istiyorum.



14 gündür cilt bakım rutinime eklenen bir ürün.
Kaş ve kirpiklerin güçlendiğini gözlemledim. Özellikle makyajımı temizlerken dökülme/kopma falan olmadı.
Kullanmaya başladığımdan bu yana, kaşıntı, kızarıklık vs. olumsuz bir etkisi olmadı.
Özellikle kaşlarım dolmaya ve belirginleşmeye başladı. Kirpiklerimde güçlenme dışında bir değişiklik yok. Özellikle kirpiğimdeki boşluğun dolmasını istiyordum henüz bir gelişme yok ama kullanmaya devam ediyorum :)



Son olarak ürünün aplikatörü kullanışlı ancak ambalajının şeffaf yani, içi görünür olmasını isterdim. İçinde ne kadar ürün kaldığını görememek kötü bence. 

Ayrıca tam sonuç alabilmek için 6 hafta kullanılması gerekiyor ama bence içinde az ürün kaldı. Bitirene kadar kullanmaya devam edeceğim. Bittikten sonra tekrar sonucu paylaşacağım.

Buraya kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim :)
Eğer Eeose Kaş ve Kirpik serumunu denediyseniz düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim...

Eeose ürünlerini eczanelerde ve dermokozmetik satış sitelerinde bulabilirsiniz. 



Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)