12 Nisan 2017 Çarşamba

Huncalife Ürünleri ~ İlk izlenim

Merhaba 

Huncalife ürünlerinden oluşan dolu dolu bir paket aldım ve ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim. Huncalife daha önceden denemediğim bir marka. İlk kez deneyeveğim için çok mutluyum. Ürünlerle birlikte katalog da göndermişler. Katalogu inceledim ve birçok ürün çeşiti mevcut. Kozmetik, cilt bakımı, saç boyası, şampuan ve ev temizliğine ait ürün grupları bulunuyor. Fiyatlar da oldukça uygun. Denemeye değer ürünler...




Makyajımda kullanabileceğim ve daha sonra temizleyebileceğim ürünlerinden oluşuyor. Ürünlerle ilgili detaylı bilgileri fiyatlarıyla birlikte blogumda kaleme aldım.
Kısaca bahsetmek istiyorum çünkü daha sonra cildimde duruşlarını, etkilerini, kalıcılıklarını paylaşacağım.




Öncelikle Huncalife ürünlerini  @huncalife_diamond hesabından inceleyip, güvenle satın alabilirsiniz. Ayrıca ürünleri daha uygun fiyata satın almak için ekiplerine katılabilirsiniz.




Hesabımı inceleyip, hangi tonları sevdiğimi, ne tarz ürünler kullandığımı ve cilt tipimi vs öğrenip benim için öyle güzel ürünler seçmişler ki çok çok mutlu oldum ve bir de sevimli notları bulunuyordu. Her zaman olduğu gibi o da saklanacaklar arasında.




Color Illusion Perfect Match Fondöten,



Hyaluronik asit içeriyor, yumuşak bir dokusu var ve kapatıcılığı ilk izlenimime göre gayet güzel.




35ml'lik bir ürün. Bendeki rengi Açık Bal, numarası 80442 Fiyatı ise 38,90₺








Color Illusion Allık,



Yapısı yumuşacık doğal bir görünüm sağlıyor. İçince minik ışıltıları olan bir allık. Rengi tam da benim sevdiğim gibi şeftali ve bronzluk içeriyor.




Bendeki rengi Işıltılı Bronz, numarası 80435 Fiyatı 25₺




Carmina Exclusive Impress Volume Maskara,



silikon bir fırçası var ve hacim vermeyi hedefliyor henüz denemedim ama bu tarz fırçalar genelde işe yarıyor.




Yeni çıkan maskaralardan. Rengi Siyah, numarası 80654 Fiyatı da 29,90₺


Color Illusion Dipliner,



İlk denediklerimden. Benim için bu tarz ürünler simsiyah olmalı. Simsiyah ve kolayca temizlenen ürünlerden. Henüz kalıcılığını test etmedim ama su ile temas ettiğinde simsiyah bir şekilde yayılıp, temizleniyor. Kolay temizleniyor oluşu güzel. Direkt su ile temizlendiğinde göz çevresi simsiyah olduğundan mutlaka makyaj temizleyiciyle temizleyin. Çift fazlı makyaj temizleyiciyle çıkardığımda çok fazla yayılma olmadı.



4gramlık minik bir ürün, rengi Siyah. Numarası 80452 Fiyatı ise 16,90₺




Denemekten keyif aldığım ürünler şüphesiz rujlar...





Color Illusion Mat Ruj,
Yumuşak bir yapısı var diğer mat rujlar gibi sert ve sürülmesi zor değil. Kolayca uygulanıyor ve pigmentasyonu başarılı bir ruj. Bendeki rengi içinde kiremit,kahve tonu bulunan bir şeftali.


Bendeki rengi Kiremit, numarası 80416 Fiyatı da 14,90₺




Color Illusion Mat Likit Ruj, itiraf ediyorum en en en bayıldığım ürün. Rengi, yapısı, kalıcılığı çok güzel. Mat ama yumuşak yapıda, hafif çizgilere dolabiliyor ancak dudağı aşırı kurutan mat rujlardan değil. Çok sevdim.



Rengin adı Açık Kiremit olarak geçiyor numarası 80551 Fiyatı 28,50₺





Son 2 ürünüm ise makyaj temiyleyiciler.


Hydro Recovery Makyaj Temizleme Suyu,


Birçok markanın makyaj temizleme suyunu denedim, deniyorum :) 
Hydro Recovery tüm yaş grupları ve tüm ciltlere uygun olan bir seri. Paraben ve parafin içermiyor. Bir makyaj temizleme ürünü için açıkçası ne söyleyebilirim bilmiyorum ama zaten makyajı ciltten çıkaracaktır benim için önemli olan kullandıkça sivilcelenme yapmaması :) İlk kullanımda sorun yaşamadım bir süre deneyip paylaşacağım.



150ml'lik bir ürün. Ürün kodu 27326. Fiyatı ise 28₺



Hydro Recovery Papatya Özlü Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici,



Tüm cilt tipleri için uygun bir ürün. Ben çift fazlı ürünlerle çok fazla anlaşamasam da şimdilik bir sorun yaşamadım. Genelde göz çevremde yanma, kızarma gibi hassasiyete neden oluyor umarım bu üründe öyle bir sorun yaşamadım. Bu arada lens kullanan biriyim onu da belirteyim gözlerimde yanma falan olmadı.



Buraya kadar okuyan herkese çoook teşekkür ederim ve kocaman öperim...



Daha önceden Huncalife ürünlerini denememiştim. Deneme fırsatı sundukları için çok teşekkür ederim.

Huncalife ürünleri için @huncalife_diamond instagram hesabından ulaşabilirsiniz ayrıca,
Makyajdan parfüme, kişisel bakım ürünlerinden cilt bakım ürünlerine kadar 400’den fazla ürün seçeneği ile güzelleşirken kendi işinizin patronu olmak ya da ek kazanç sağlamak ister misiniz? Huncalife üyelik, kayıt sitemiz aracılığı ile Baş-Arı ekibi ailesine katılın, hayatınızı değiştirmeye başlayın.  http://www.bas-ari.com


Sevgiler 

4 yorum:

  1. Resimler Harika. Yorum muhteşem. Teşekkürler 🙏🏼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ay allık, ruj ve likit rujun renklerine baa-yıl-dııım!!!! Güle güle kullan Tuğçe'cim, güzel makyajlarını bekliyoruz!!! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım ya çok güzeller... çok teşekkür ederim kullanınca paylaşacağım :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)