2 Nisan 2017 Pazar

Farmasi CC Krem & Makyaj Süngeri

Merhaba, mutlu pazarlar

Farmasi cc krem ve makyaj süngerinden bahsedeceğim.
Farmasi'nin ilk olarak bb kremini denemiştim bb kreme göre cc kremin rengi daha açık olduğu için cc krem benim cilt tonuma tam uydu. Bendeki light to medium rengi. Ürünün iki tonu mevcut bendeki açık rengi bir de koyu tonu bulunuyor.




CC kremin yapısı daha ince ve örtücülüğü bb kreme daha az olmasına rağmen renk eşitsizliğini gidermesi ve kapatıcılığı günlük kullanım için ideal.



İnce yapısıyla ciltte kadifemsi bir his bırakıp gün içinde ağırlık yapmıyor, ciltte yağlanma, kusma, sivilcelenme gibi sorunlar yaşamadım. Kalıcılığı oldukça güzel.

Günlük makyajında fondöten kullanmak istemeyen ama renk eşitsizliğini gideren bir ürün arıyorsanız öneririm.


Bir de Farmasi'nin makyaj süngerinden bahsetmek istiyorum. 



Diğer süngerlere göre biraz sert buldum ama fena değil ve tabii biraz ürün emiyor.

Nemli olarak kullanıyorum ve ten ürününün ciltte daha hafif ve doğal görünmesini sağlıyor. Maske görünümü olmuyor. Kolay uygulamayı sağlıyor.

Makyaj süngerleri çok kurtarıcı oluyor. Süngerler olmadan önce ne yapıyormuşuz diyorum resmen! Makyaj çantamın olmazsa olmazı
Fondöten ve göz altı kapatıcısı uygulamayı seviyorum.



Sevgiler

8 yorum:

  1. iyi ki süngerler çıkmış ve keşfetmişim diyorum. Elim ayağım resmen =)

    YanıtlaSil
  2. Süngerin sert olduğu kuru-ıslak görselinden belli. CC krem de kapatıcılığı epey iyi bir ürünmüş, aklımda olsun :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. BB yi kullanmıştım çok güzeldir CC kremlerini hiç denemedim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. gerçekten yanaklarındaki izleri güzel kapatmış ben de farmasiye şans vermek istiyorum artık yaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı oldukça güzel ince yapılı günlük kullanım için ideal bir ürün denemeni öneririm :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)