28 Nisan 2017 Cuma

Günün Ojesi / Golden Rose Holographic ~ 06

Herkese Merhaba,

Her gün oje değiştiren biri olarak günün ojesi albümümün dolu dolu olmasını istiyorum. Aslında bu ojeler bu güne ait değil ama ojeyi aldığımdan beri sıkça kullanıyorum. 




Işıltıları o kadar güzel ki başka oke kullanamaz oldum. Golden Rose holographic ojeler toplam 7 renkten oluşuyor. İlk olarak merak ettiğim denemek istediğim 07 numaralı rengiydi. Satın almak için gittiğimde stantta inceleyince 06 numaralı rengi daha güzel göründü ve bunu satın aldım. Maalesef ki diğer ojelere göre holographic ojelerin fiyatı biraz yüksek... Yüksek olunca da tüm seriyi alamayıp, en çok beğendiğim renklere yöneliyorum:) Aklımda başka bir numarası daha var en kısa zamanda onu da alacağım. Bu arada fiyatı 18₺

Golden Rose Holographic ojeler ışıkta ve güneşte müthiş yansımaları olan bir seri.



Ben de 06 numarasıyla aşk yaşıyorum...

Işığı öyle güzel yansıtıyorki ışıl ışıl... Gözlerimi tırnaklarımdan alamıyorum :)



Burada beyaz baz oje kullandım ve holographic ojeyi 3 kat olarak uyguladım.

Diğer ojeler gibi kolayca temizleniyor. Simli ojeler gibi uğraştırmıyor ve tırnağa zarar vermiyor.


Benim şimdilik favorim 06, sizin favoriniz hangisi? Özellikle denemelisin dediğiniz hangisi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum :) 



Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)