26 Nisan 2017 Çarşamba

Farmasi Hydravite Fondöten

Herkese Merhaba,

Günün ten ürünü Farmasi'den...

Daha önceden Farmasi'nin bb ve cc kremlerini denemiştim ilk kez fondötenini kullanıyorum.



Hydravite Fondöten, Ürünün 3 rengi bulunuyor. Bendeli rengi 23 numaralı Porcelain.



Öncelikle cilt tonumdan açık göründüğüne aldanmayın yüzümde sadece fondöten var kontür, allık uygulamasıyla birlikte daha doğal bir görünüme kavuşuyor.



Pembe alt tonlu bir fondöten. Mat bir bitişi var ve kalıcılığı güzel. Kapatıcılığını çok çok beğendim ve başarılı buldum. Zaten kapatıcılığı fotoğrafta apaçık ortada:) 

Yüksek kapatıcılık istiyorsanız ve benim gibi cildinizde kızarıklıklar varsa gayet güzel, denemenizi öneririm.


Pürüzsüz bir görünüm sağlarken doğal bir görünüm kazandırmayı hedefliyor. Ancak gözenek görünümünü hafifletmediğini belirtmek istiyorum. 



Bir süredir benimle olan bir ürün kullandığım süre boyunca cildim herhangi bir reaksiyon göstermedi. 

Farmasi ürünlerine @farmasinurcan instagram hesabından ulaşabilirsiniz.

Ayrıca beni instagramdan takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım @tugceninkalemindenblog

Sevgiler...

12 yorum:

  1. kapatıcılığı oldukça güzele benziyor canım güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. kapatıcılığı ciddi anlamda güzel görünüyor teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de denedim bu fondöteni ve sevdim.Güle güle kullan
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel durmuş BB kremlerini çok severim ben ama fondöten hiç denemedim güzelmiş..

    YanıtlaSil
  5. Ben bu fondöteni çok beğendim; fakat az miktarlarda alıp BB ile uygulayınca en güzel ve doğal sonucu alıyorum. Kapatıcılığının arttırılabilir olması da çok iyi. Güle güle kullan Tuğçe'cim, öperim!

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben buğday tenliyim bende bu ay 23 numarasını sipariş verdim 24 numarasını mı siparişvermeliydim sanırım beyaz tenlisiniz çok açık gözüküyor :/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bende bu üründen aldım ten rengim sizinki gibi ben 24 aldım koyu geldi ne yapabilirim

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)