14 Nisan 2014 Pazartesi

The Balm Overshadow // Pigment Toz Far - No Money No Honey ***

Merhabalar 

Bugün sizlere meşhur The Balm markasının pigment farından bahsetmek istiyorum. The Balm'ın hem ambalajlarını hem de esprili adlarını çok seviyorum. Geçtiğimiz günlerde olan indirimlerde almıştım. İlk pigment ürünüm. Aslında ihtiyaç duymasam da meraktan aldığımı belirtmek istiyorum. 



 Pigment farımızın adı No Money No Honey :) 


Her ambalajda farklı kadın bulunuyor bunda ise sarışın bir kadın var :) Sarışın kadın altın ışıltılarına sahip. 

Işıltılı olan her şeyi seviyorum diyebilirim. Siz de ışıltı sever misiniz?



Göz pınarlarını aydınlatmayı çok seviyorum ve sadece göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum ama bir çok şekilde kullanılabilir. Mesela bazen kaş altını aydınlatmak amaçlı kullanıyorum. Göz pınarlarına çok hoş bir aydınlık ve ıslak bir görünüm veriyor. Severek kullanıyorum. Ayrıca bu ürünü bitirmem mümkün değil ama bunu kullanmaya başladıktan sonra diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum. Özellikle şu rengini kullan dediğiniz varsa ve önerirseniz çok sevinirim. :)


Sevgiler
Işıltılı Günler :)

2 yorum:

  1. Rengi cok hos gercekten. Ben de sedefli , ısıltılı seylere bayılıyorum. Gozlerime ısıltılı far surmeyı de cok seviyorum. Bu yuzden bu pigmentte gozum var. Her indirimde " hadi Gozde ihtiyacın yok sende biliyorsun " seklinde kendime hakim oluyorum . Bakalım daa ne kadar hakim olacagım kendime :))9 Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla hakim olma en yakın indirimde kap derim :)) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)