10 Nisan 2014 Perşembe

Rimmel London Match Perfection Fondöten

Günün ikinci yazısıyla karşınızdayım :)
Son zamanlarda kullanmaya başlayıp bayıldığım bir fondötenden bahsetmek istiyorum.


Rimmel London Match Perfection Fondöten !

Uygun fiyata sahip olunabilecek bence muhteşem bir fondöten. İndirimlerde alınca ise tadından yenmez! :)


Bendeki rengi 100 Ivory.



Pompalı oluşunu çok seviyorum. Zaten genelde pompalı fondötenler tercih ediyorum.

 SPF 18 içeriyor.

Akışkan bir yapısı var. 


Yapısını çok çok seviyorum. Akışkan,ince bir yapıya sahip. Ben fırçayla uyguluyorum. Kapatıcılığı ortanın üzerinde. Şu sıralar sivilcem yok ama maalesef sivilce lekelerine sahibim ve kapatıcılığını çok iyi buluyorum. Bence gayet başarılı bu konuda!

Daha yoğun kapatıcılık istediğimde iki kat olarak uyguluyorum. İki kat uygulayınca ciltte maske gibi durmuyor,ağırlık hissi yapmıyor. Ciltte çok güzel bütünleşiyor ve çok doğal bir görünüm verdiğini düşünüyorum. Cilde canlı bir görünüm kazandırıyor. Ben tek olarak kullanıyorum üzerine pudra falan kullanmıyorum.  Cilt tipim karma. Hafif parlak bir görünüm veriyor ama bu benim sevdiğim bir görüntü. Yağlı ciltler bundan pek hoşlanmayacaklardır ama üzerinden pudra geçerek parlamayı önleyebilirler.


Sürekli elimin gittiği bir ürün. Benim için tek kötü yanı var onu da görmezden geliyorum :) Göz çevreme sürünce gözlerimde hafif yanma hissi oluyor. Eğer sizinde gözleriniz hassas ise etkilenebilirsiniz. Ben yapısına bayıldığım için dediğim gibi görmezden geliyorum ve severek kullanıyorum.

Tanıdıklarımın bile dikkatini çekti, cildimde çok doğal durduğunu hangi ürünü kullandığımı soranlar oldu. :) 
Fiyatına göre oldukça başarılı bir ürün. Tekrar tekrar alacağım. Tavsiye ederim... 



Sevgiler


6 yorum:

  1. Ne kadar güzel ışıltı katmış bende bununla stay matte fondöten arsında kalsam hangisini alsam bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence buna bir şans verin ben çok çok memnunum :) umarım siz de seversiniz..

      Sil
  2. bu fondötenden çok memnunum. stay matte gibi maske görüntüsü yaratmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stay matte i denemedim ama bu fondötene bayılıyorum :)

      Sil
  3. Bende yeni aldım, çok başarılı bir fondöten... güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sen de güzel günlerde kullan :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)