27 Mart 2014 Perşembe

The Balm Lipstick // Ima Goodkisser **

Merhabalar!

Gratis indirimlerinde ilk baktığımız marka şüphesiz The Balm!

İndirim günlerinde Gratis'e girdiğim gibi The Balm standına koştuğumu söylememe gerek yok sanırım. :) Geçtiğimiz günlerde %40 indirim olunca birkaç ürününü sepetime atmıştım. Bugüne kadar The Balm'ın rujlarını kullanmamıştım denemek için Ima Goodkisser adlı rengini aldım.




Günlük olarak daha çok bu tonları tercih ettiğimden başka renklere yönelmek istemedim. Ne olursa olsun ''pembe'' olsun düşüncesiyle attım sepetime :)


İyi ki bu rengini almıştım. Aldığımdan beri sıkça kullanıyorum. 

Yapısı dudağı kurutabiliyor o yüzden sürmeden önce lipbalm kullanıyorum. Naneli bir kokusu var. Bir de dolgunlaştırma özelliği olan rujlardaki gibi bir his bırakıyor ama öyle bir özelliği var mı bilemiyorum. Sanırım naneli oluşundan kaynaklanıyor:) 


Rengi çok tatlı değil mi? Ben severek kullanıyorum. İyi ki almışım dediğim bir ürün oldu. Diğer tonlarına da şans verebilirim... Kullandığınız,önerdiğiniz renk olursa yazın lütfen. :)


Sizde The Balm rujlarını sever misiniz? :)





Sevgiler...

3 yorum:

  1. güle güle sürüştür tatlım renk süper yakışıklı :))

    YanıtlaSil
  2. Farlarını, allıklarını, renkli nemlendiricisi ve makyaj bazını bayıla bayıla kullanıyorum. Rujlarını henüz denemedim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Tuğçe'cim bloguna bayıldım ve izlemedeyim, bende yeniyim blogum var senide beklerim umarım bende böyle büyütürüm blogumu :) morciceklerr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)