3 Mart 2014 Pazartesi

Ixora Dark Fantasy Set

Haftanın ilk gününden herkese merhaba! 

Miss kokulu bir parfüm yazısıyla haftaya başlamak istedim. Parfümün kokusunu nasıl anlatabilirim bilemiyorum yazının devamı nasıl gelecek bende merak etmiyor değilim :)))


** Ixora Dark Fantasy Set **


Minik ve şirin bir ambalajı var.



3 üründen oluşuyor. Parfüm, duş jeli ve vücut losyonu.


Koku içeriği ise;
Koku Ailesi: Oryantal-Floral
Koku Notaları: Orkide, Mor Erik, Kuş Üzümü, Amber, Kaşmir Ağacı, Yasemin



Dark Fantasy Parfüm; 50 ml.
Kısaca kokudan bahsetmem gerekirse, unisex kokulara benzettim ama ağır bir koku değil. Çiçeksi ve fresh kokuların karışımı gibi diyebilirim :) Koku tarif etmekte hiç iyi değilim farkındayım :) İlk sıkıldığında yoğun bir kokusu oluyor ancak bir süre sonra hafifleşiyor. Gün içerisinde tazelemek gerekiyor.

Duj Jeli;150 ml.
Parfüme göre kokusu daha hafif. İçerisinde simler bulunuyor ve köpürmesi iyi. 


Vücut Losyonu; 50 ml.
Minik bir ürün. Bu da duş jeli gibi parfüme göre koku olarak daha hafif. Kuru cilde sahip olduğum için nemlendirmesi çok yeterli olmadı. 

Set içerisindeki ürünleri birlikte kullanınca koku daha kalıcı oluyor.











Ürünler Ixora tarafından gönderilmiştir. Teşekkürler





Sevgiler
Miss Kokulu Günler :)

2 yorum:

  1. Hayır yani banamı bitek erkek kokusu gibi kokuyor ?
    Bende geçen çekilişten kazandım bu ürünü dark fantasy duş jelinin koruması açık geldi zaten ve bildiğin erkek parfümü gibi kokuyor o yüzden parfümünü bile açmadım :))
    Güle güle kullanın..
    Ben ixoranın harika kolonyasından sonra parfümde resmen hayal kırıklığına uğradım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak erkek parfümü gibi kokmuyor bence evet bende belirttim unisex bir koku. İlk sıkıldığında yoğun oluyor ama kaldıkça güzelleşiyor bence :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)