4 Mart 2014 Salı

The Balm // Balm Voyage Palet

Merhabalar

Şuanda kahvemi içerken bir yandan da TheBalm'ın en son çıkarmış olduğu paletten söz etmek istedim. Haydi sizde kahvenizi alın birlikte inceleyelim :)


Bütün The Balm ürünlerinin ambalajına bayıldığım gibi buna da bayıldım. Çok hoş tasarlanmış.


Balm Voyage paleti geçtiğimiz günlerde %40 indirimde almıştım. Hatta instagram hesabımdan duyurmuştum.


 Kocaman bir palet ve farların yapılarına bayıldım. Palette bulunan farlardan aslında elimin hiç gitmeyeceği yok ama genelde günlük makyajımda kahve/nude tonlar tercih ediyorum.


En sevdiğim renkler hangisi mi? :)
>> A1,B1,D3 <<



Farları yakından inceleyelim.

Palette ışıltılı ve mat olmak üzere 16 tane far var. Farların tozuttuğunu söylemeden geçemeyeceğim özellikle bazı tonlar fazla tozutuyorlar ama bu benim için sorun değil. Hatta en sevdiğim B1, en fazla tozutanlardan :)










The Balm'ın bir diğer paleti Balm Jovi'de de olduğu gibi alt kısımda krem yapılı ürünlere farlardan bulaşma olmaması için kapaklı bir bölümü daha var. 


 Bugüne kadar allık olarak krem yapılı ürünler kullanmamıştım. Palette olduğu için yeni yeni kullanmaya başladım ve sevdim açıkçası. İlk başlarda nasıl uygulanacağı hakkında çok fazla bilgim olmadığından ilk uygulamam kötü olmuştu ancak artık öğrendim :) 


 Krem ürünler ise;
Second Officer, First Officer ve Captain



Paletimiz bu şekildeydi. Farlar kocaman ve uzun süre kullanılabilecek büyüklükteler. Almanızı tavsiye ediyorum ancak indirimlerde ;) Gratis'te sürekli %40 indirim fırsatı oluyor o zaman kapın bir tane :) Güzel günlerde kullanın şimdiden...



Sevgiler
Renkli Günler

6 yorum:

  1. Nasıl kullanacağız krem yapılı ürünü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık ve ruj olarak kullanabilirsiniz. Parmağınızla uygulayabilirsiniz ancak iyi sonuç alabilmek için fırçayla uygulamanızı öneririm :)

      Sil
  2. Ben hala kıyıp kullanamadım.O kadar güzelki! :)

    YanıtlaSil
  3. gercekten kahveli tonlari cok hos, en kisa zaman edineceklerim arasinda..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)