5 Mart 2013 Salı

Tırnak Bakımım ***


Tırnak bakımımı merak edip,istek yazı isteyenler olmuştu.Öncelikle beğendiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Çok fazla bir şey yapmıyorum yinede istek bir yazı olduğu için kısaca bahsetmek istedim.Tırnak bakımını nasıl yapıyorsun,tırnaklarını uzatmak için ne yapıyorsun gibi sorular aldım.Aslında çok fazla bir şey yapmıyorum.Hatta bir şey yapmıyorum bile diyebilirim :)


Tırnaklarım için kullandığım bütün malzemeler bunlar.
Sally Hansen Tırnak Eti Çıkarıcı Jel
Tırnak etlerini itmek için çubuk
Burt's Bees el kremi
Törpü

Bugüne kadar manikür yaptırırken tırnak etlerimi hiç ama hiç kestirmedim.Zaten tırnaklarımın çok fazla maniküre ihtiyacı olmuyor. Tırnaklarımın da maşallahı var ben ne kadar sakarlık yapıp kırmayı başarsam da çok çabuk uzayan tırnaklara sahibim. Son bir yıldır Sally Hansen tırnak eti çıkarıcı jelini kullanıyorum.Onunla tanışmadan önce tırnaklarıma hiçbir şey yapmazdım sadece uzadıkça törpüler şekil verirdim. Sally Hansen ile tanıştıktan sonra haftada bir bazende iki haftada bir onu kullanıyorum. Burts Bees'in kuru eller için kremini tırnak etlerimi nemlendirmek için tırnak bakımımı yaparken kullanıyorum.Bazen de oje sürmeden kremi tırnak etlerime sürüyorum.Diğer zamanlarda ise el kremini sürmeye çok dikkat eden biri değilim aklıma geldikçe yada kuruluk hissedince sürüyorum.Zaten çok kuruyan ellere sahip değilim kafama estikçe nemlendiriyorum o kadar :) 

Tırnaklarımın uzaması için ise gerçekten bir şey yapmıyorum.Sadece güçlenmesi kırılmaması için limon sürüyorum.Onuda inanın sık sık yada düzenli olarak yapmıyorum.Bazı markaların kırılmayı yada sararmayı önleyen oje şeklinde ürünleri oluyor alsam da çok çok nadir uyguluyorum.Birde haftada bir yada iki haftada bir iki gün oje sürmüyorum tırnaklarımı dinlendirmeye çalışıyorum,hava almasını sağlıyorum.Törpülerken küt bir şekilde törpülüyorum o kadar. Bilmeyen yoktur ama yinede belirtmek istiyorum tırnaklarınızı törpülerken tek yöne törpülemeye dikkat edin. Solingen markasının törpüsünü kullanıyorum klasik törpülerden zaten.Ayrıca kağıt törpülerin desenli olanlarını seviyorum çantada taşıması güzel oluyor ama kullanmayı çok fazla sevmiyorum. :)


Tırnak bakımımla ilgili yaptıklarım bunlar.
Öncelikle tırnaklarımı temizliyorum,törpülüyorum.Boyunu kısaltmadan hafifçe şekil veriyorum.Daha sonra Sally Hansen tırnak eti çıkarıcı jelini sürüp 15 saniye kadar bekletiyorum ve tırnak eti itici çubuğuyla tırnak etlerimi temizleyip itiyorum. Daha sonra tırnakları yıkamak gerekiyor ve hemen yıkıyorum.Kuruladıktan sonra Burt's Bees el kremimi sürüyorum ve tırnak diplerine masaj yapıyorum.

İşte hepsi bu kadar :)


Bakımlı günler!



8 yorum:

  1. Çok da güzel yapıyorsun o güzel ellere bu bakım yaraşır ;)) Burt bees ben de alıcığım kuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Burt's Bees in bendeki el kremi eğer tırnakların için alacaksan tırnak bakımına uygun kremi de var :)

      Sil
    2. Tırnaklar icin alıcam kuzucum diğer yazını okumuştum zaten fikir oldu bana tsk ederim:)

      Sil
    3. tamam canım önemli değil :) iyi günlerde kullan şimdiden :)

      Sil
  2. Ne kadar bakımlı görünüyorlar,gerçekten benim için ulaşılması güç görünüyor çünkü tırnaklarım çok ince ve kırılıyor hemen, teşekkürler bilgiler için:)
    Takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)
    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Tirnak eti iticini nerden aldin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manikür setimin içinden çıkmıştı ama kozmetik ürün satan yerlerde tek olarak bulabilirsin.

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)