11 Mart 2013 Pazartesi

Markalar ve Okunuşları

Markaların okunuşları hakkında bilgilenmek ve sizleri bilgilendirmek adına kısa bir araştırma yaptım. Okunuşunu yanlış bildiğim veya bilmediğim bazı markalar vardı ve artık öğrendim. Benim gibi bilmeyenler,merak edenler vardır diye de böyle bir paylaşım yapmak istedim.

Okunuşunu bilmediğimiz durumlarda eminim aynı sıkıntıları çekmişizdir. :) Ya markanın yazılışını kendimizce yuvarlayıp telaffuz ederiz yada saçma bir şekilde söyleyip komik duruma düştüğümüz yetmezmiş gibi birde karşımızdaki ne istediğimizi anlamaz. :) 

Böyle durumlar yaşanmasın diye bu duruma bir el atalım ve hep birlikte öğrenelim istedim. :)

Haydi başlıyoruz ! 

Bourjois ~ Burjuva

Burberry ~ Börbıri

Cacharel ~ Kaşarel

Chanel ~ Şanel

Chole ~ Kıloi

Clinique ~ Kılinik

Christian Dior ~ Kırishtiyan Diyor

Dolce & Gabbana ~ Dolçe en Gabbana

Estee Lauder ~ Este Laudır

Givenchy ~ Jivanşi

Giorgio Armani ~ Corcio Armani

Hermes ~ Ermesz

Inglot ~ Inglo

Kryolan ~ Kıroylan

Lancome ~ Lankom

L'occitane ~ Loksitan

Louis Vuitton ~ Lui Vitton

MAC ~ Maek(Mek)

Maybelline ~ Meybılin

Nars ~ Nars

Sisley ~ Sisli

Tschibo ~ Çibo

Yves Rocher ~ İv Roşe

Yves Saint Laurent ~ İv Sen Loren


Düzeltmek istediğiniz veya eklemek istediğiniz olursa yazarsanız sevinirim :)

Sevgiler...

4 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)