12 Mart 2013 Salı

Avon Ideal Flawless Invisible Coverage Transparan Fondöten

Daha önce şuradaki yazımda Ideal Flawless Transparan Fondötenin deneme boyundan bahsetmiştim.Rengi cildime göre koyuydu. Bende bana uyabilecek tonunu seçerek normal boyunu aldım. 30 ml ve SPF 15 içeriyor. 

Işıltılı ve transparan bir yapıya sahip. Transparan oluşuna göre kapatıcılığı orta derecede. Cilde aydınlık ve ışıltı veriyor.Canlı bir görünüm sağlıyor.

Pompalı oluşu büyük bir avantaj.


 Bu sefer tercih ettiğim ve cildime uyan Ivory rengi. 


BB Kremler gibi bir yapısı var ama BB kremlere göre kapatıcılığı daha iyi ve ışıltılı bir yapısı olduğu için gündüz ve gece makyajında da tercih edebilirsiniz.

Ayrıca bu fondöteni kullandığımda çekilen fotoğrafıma baktım,daha canlı daha güzel bir görünüm vermiş cildime :) Hani deriz ya sağlıklı bir görünüm işte aynen cildimi sağlıklı ve ışıltılı göstermiş.Beğendim! :)



Sevgiler :)

4 yorum:

  1. ayy merak ettim pixiwo kardeşlerde söylemişti ama avon'un fondötenlerine güvenemiyorum pek,sivilceye müsait bir cildim olduğundan.güle güle kullan canmm (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avonun fondötenlerini bende çok severim, yapıları ve kapatıcılıkları güzeldir, yaş ilerledikçe fondöten kullanımımı minimuma indirdim . Bu arada uzun zamandır bir yorum formunu doldurup da söyleyemedim ana resim ne de güzel olmuş, çok beğendim Tuğçecim :)

      Sil
    2. Aynen bende şuana kadar bir sorun yaşamadım severek kullanıyorum :) Beğendiğine sevindim canım çok teşekkür ederim :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)