11 Haziran 2017 Pazar

The Pink Ellys Stick Allık ve Aydınlatıcı

Merhaba, bugün sizlere severek kullandığım ıslak görünüm sağlayan, The Pink Ellys markasının stick allık ve aydınlatıcısından bahsetmek istiyorum. Bu arada stick formda olduğu için allığını çok fazla kullanmasam da aydınlatıcısına bayılıyorum. 




Allık ve aydınlatıcının duruşu bu şekilde.



Aydınlatıcı minik ışıltıları olan bir ürün ıslak görünüm elde etmek için gayet güzel.



Ürünün hafif sert bir yapısı var ve rengini elde edebilmek için yoğun uygulamak gerekiyor.



Aydınlatmak istediğim bölgelere sürüp parmağımla pıt pıt hareketler yaparak yediriyorum. Ben kaş altına ve elmacık kemiklerine sürüyorum. Sonucu çok seviyorum.



The Pink Ellys ürünlerini Cosmo Home'da bulabilirsiniz.


Sevgiler

8 yorum:

  1. rengi çok şeker beyaz tenliler için harika bence..

    YanıtlaSil
  2. Eğer yoğunluğu arttırmak istiyorsam uygulayacağım bölgeye çok az yüz yapı sürüyorum çnce hem daha çok parlıyor hem de ürün kolay dağılıyor. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. keşke bir ucunda aydınlatıcı bir ucunda allık olsaymış

    YanıtlaSil
  4. Ben bu ikilinin allık tarafını çok sevdim; ama, aydınlatıcı bende, sende durduğu gibi muhteşem durmadı :) Güle güle kullan Tuğçe'cim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)