29 Mart 2017 Çarşamba

#LipGlam Beauty Balm ~ Çok Amaçlı Güzellik Kremi

Çok uzaklardan gelen #LipGlam den bahsetmek istiyorum. 




Türkiye'de satışı yapılıyormu bilmiyorum ama bana denemem için firma tarafından hediye gönderilmişti. Instagram(@lipglamuk) hesaplarından ve sitelerinden ulaşabilirsiniz. www.lipglam.com






Farklı ürünler denemeyi seviyorum.
#LipGlam çok amaçlı bir güzellik kremi ancak ben sadece dudak bazı olarak kullanıyorum.




LipGlam argan yağı içeriyor ve 8 saat kalıcılık vaadediyor.
Dudak ve maskara bazı, kütikül kremi ve kuru ciltlerin kullanımına uygun bir güzellik ürünü.



Özellikle dudağı en çok kurutan likit mat rujlarla kullanıyorum gerçekten inanılmaz başarılı.
Dudağı ve rujun kurumasını önlüyor ve yumuşak bir doku sağlıyor. 

Tek başına dudağı nemlendirmek amaçlı kullanmayı seviyorum açıkçası tadından hoşlanmadım. Sadece likit mat rujların altına baz olarak uyguluyorum.

Likit mat rujların kalıcılığıyla bazın gücü birleşince ruju tüm gün dudağıma sabitlemiş oluyorum.







8 yorum:

  1. ilginç ve fonksiyonlu bir balm teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Kutunun arkasında mascara primer olarak kullanılabileceği de yazıyor; nasıl uygulandığı konusunda bir fikrin var mı? Epey merak ettim o kısmı :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok kullanım alanı mevcut ama ben sadece dudak bazı olarak kullanıyorum. Maskara bazı olarak hiç denemedim oldukça ilginç gerçekten :) Aslında maskara fırçası olarak satılan aplikatörlerden alıp deneyebilirim.

      Sil
  3. çok hoşuma gitti güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. baz olarak çok güzelmiş dudağını pürüzsüz göstermiş bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dudağı pürüzsüz yapıyor. Likit mat rujların kurutmasını önlüyor ve dudağın elastikiyetini koruyor çok sevdim...

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)