5 Şubat 2017 Pazar

Himalaya Herbals Badem & Salatalık Özlü Cilt Maskesi

Merhaba

Daha önce Himalaya markasının Ceviz özlü Peeling etkili Scrubını kaleme almıştım. Elimdeki diğer ürünü ise Badem ve Salatalık özlü cilt maskesi. 




Haftada bir evde bu tarz bakım maskeleri uygulamayı seviyorum. Badem ve Salatalık özlü maske ise gözenekleri açıyor, cildin daha sıkı ve parlak görünmesini sağlıyor. Ayrıca açıklamasında cilt lekelerini soyarak ciltten uzaklaştırıldığı yazıyor henüz lekelerde etkisini göremedim ama düzenli kullanımda yararlı olabileceğini düşünüyorum. 



Her hafta ya da iki haftada bir tüm yüzüme uyguluyorum onun dışında genelde haftada 1-2 ihtiyacıma göre peeling sonrası burnuma uyguluyorum. 10-15 dk kurumasını bekleyip soyuyorum. Siyah noktalarda da etkili oldukça iyi. Siyah nokta bantlarıyla aynı işlevi görüyor. Bu maske ciltteki ayva tüyleri de dahil siyah noktaları çekip çıkarıyor :) bu arada size bir önerim var bu maskeyi cildinize eşit bir şekilde uygulamaya dikkat ederken bir de ince uygulamamaya özen gösterin. Çok kalın olmayacak şekilde uyguluyorum. Çünkü çok ince sürünce maske kuruduktan sonra soyma işlemi can acıtabiliyor. 



Bir de bu markanın nem veren maskesi var onu da almak istiyorum ama gerçekten stoklarda bulmakta zorlandığım bir marka o yüzden denk gelince kaçırmıyorum. :)

75ml'lik bir ürün. İndirimlerde 5₺ye kadar düşüyor takip etmenizi öneririm. Unutmayın Himalaya ürünleri sadece Gratis mağazalarında! :)



Sevgiler

6 yorum:

  1. Soyulan maskeler etkili oluyor gerçekten ama soyma kısmı bana zor geldiği için tembellik edip kullanmıyorum :))) Şimdi peeling yazısını okumaya gidiyorum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz soyma işlemi zorluyor ama işe yarıyorlar :)

      Sil
  2. soyulabilen maskeleri kullanamıyorum çok canım acıyor...

    YanıtlaSil
  3. Aaa burun bandı niyetine böyle bir maske almak daha mantıklı olabilir o halde:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)