20 Şubat 2017 Pazartesi

Flormar'dan Sevgililer Gününe Özel Hediyeler

Merhaba
Bugün biraz gecikmeli olarak Flormar'ın Sevgililer Gününe özel gönderdikleri hediyelerden bahsetmek istiyorum. Özel durumlardan dolayı bir süre sosyal medyadan uzak kalmıştım ve o yüzden bahsedemedim. 


Tüm ürünleri keyifle denedim ve şimdi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.




Smooth Touch Fondöten



Smooth Touch fondötenin yapısını Anti Blemish fondöten ile benzer buldum hatta ikisini eşit şekilde seviyorum diyebilirim ama Anti Blemish fondötenin yapısı, Smooth Touch fondötene göre bir tık yoğun yapıda.



Smooth Touch tüm ciltlerin kullanımına uygun bir fondöten. Nemlendirme özelliği var ve kalıcılığı çok çok başarılı.
İnce bir yapısı olmasına rağmen kapatıcılığı bence çok iyi.
Ciltte ağırlık yapmıyor ve asla maske gibi durmuyor. Ben nemli bir süngerle uyguluyorum böylece daha doğal bir görünüm elde ediyorum.
Pürüzsüz bir görünüm sağlıyor ancak, gözenek görünümünü hafifletme özelliği yok o yüzden gözenek görünümünü hafifleten makyaj bazıyla beraber kullanınca sonuç çok güzel oluyor.

SPF 20 özelliğiyle güneşin zararlı ışınlarından cildi koruyor.
30ml'lik bir ürün. Bendeki rengi 03 Light Ivory. 



Bu arada Flormar'ın gönderisiyle elimde bir adet fazladan bulunuyor instagram hesabımdan hediye edeceğim takip etmeyi unutmayın :)

Fiyatı 34,99₺





Triple Action Maskara



Flormar'ın maskaralarını seviyorum. Fiyatlarına göre başarılılar. Triple Action Maskara ise hem ilginç hem de performansı oldukça etkili ürünlerden.


Maskara 3 aşamadan oluşuyor. Maskara fırçasının sapı çevirilebilen bir aplikatöre sahip. Resimde görüldüğü şekilde 1.aşamada maskaranın fırçası düz bir şekilde, 2.aşamada fırçası hafif dönüyor son aşama yani 3.aşamada fırçası tamamen dönerek şekilleniyor. 



Bu maskarayla özellikle silikon fırçaları daha çok sever oldum. Kirpiklerdeki etkisi oldukça güzel. Kirpiklere uzun görünüm sağlaması ve kazandırdığı dolgun görünümü seviyorum. Kirpiklerimde nasıl göründüğünü instagram hesabımda paylaşacağım. Takip etmeyi unutmayın:) Kullanıcı adım @tugceninkalemindenblog

Maskaranın fiyatı da 34,99₺




Smokey Eyes göz kalemi ise her kadının makyaj çantasında olması gereken ürünlerden. Dumanlı göz makyajı yapmak için üretilen pratik ürünlerden.

Bir ucu kalem diğer ucu ise kalemi dağıtmak için bulunan aplikatörden oluşuyor. Kalem sert değil, yumuşak bir sürümü var ve Jel kalemler kadar olmasa da hafif yağlı bir yapısı var. Bu arada rengi simsiyah değil. 



Elimin üstünde ise rengini ve dağıtılmış halini görebilirsiniz.


Fiyatı ise 14,99₺




Terracota Far ~ Pixie Dust

İnanılmaz bir far. Geldiği günden beri elimden düşmüyor desem doğru olur. O sadece far değil aynı zamanda çok doğal yansımaları olan bir aydınlatıcı.



Bazen tüm göz kapağıma tek başına uyguluyorum. Kaş altını, dudak üstünü, elmacık kemiğini ve göz pınarlarını aydınlatmak için de kullanıyorum. 



Asla sim sim durmuyor renginin güzelliğine bakın. Favorim!



Fiyatı ise 29,99₺




Silk Matte Likit Ruj


Evet şüphesiz likit mat rujlar hepimizin vazgeçilmezi. Flormar'ın silk matte likit rujunu ilk kez denedim ve çok sevdim. Bazı mat rujlar kupkuru olur ve o kuruluk dudağı ağırlaştırır ya bunun yapısı öyle değil. Mat ama dudağı ağırlaştırmayan, kurutmayan yumuşak bir yapısı var.



Bendeli rengi 06 Cherry Blossom. Çok tatlı bir tonu var. Diğer renklerine de mutlaka bakacağım.



Fiyatı 24,99₺




Prime'n Lips 


Kırmızıların en güzeli. Şahane bir tonu var. Yumuşacık bir yapısı var ve elime sürerken kayıp gitti resmen ve ben bu fotoğrafı çektikten sonra annem tarafından el koyuldu :) 

Bendeki rengi 014 Irresistible Red.


Kremsi bir yapısı var ve ne mat ne de parlak bir bitişe sahip. Yarı parlak mı desem yarı mat bir birişi mi var desem :) bilemedim ama siz anladınız beni :)

Fiyatı ise 27,99₺ ama şu an indirimde 9,90₺




Lip & Cheek ~ 07


Dudak ve yanak için kullanılıyor. İlk çıktığında merak edip pembe tonunda bir rengini almıştım ve özellikle yazın yanaklarımda çok sık kullandım. 



Kremsi, yumuşak bir yapısı var ve yanağa uygularken hemen donup kalmıyor dağıtılması kolay. Ben parmağımla pıt pıt sürüyorum ama fırçayla da uygulayabilirsiniz.



Gönderilen rengi 07. Fiyatı ise 9,90₺ şu an indirimde 4,99₺




Ve paketimden çıkan son ürünler ise olmazsa olmaz ojeler! 1 tane Flormar'ın klasik ojelerinden ve 1 tane de severek kullandığım full color ojelerinden.



FC46 Rose Pumps ve 385 Red Velvet. 



Ojelerin fiyatı ise Full color 2,99₺ diğeri de 3,99₺


Sevgiler

5 yorum:

  1. pixie far ve silk matte ruj favorilerim .-))

    YanıtlaSil
  2. Bu paketten çıkan heöen hemen her şeyi çok beğendim ben de. Güle güle kullan Tuğçe'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Gerçekten çok güzel, kullanışlı ürünler seçmişler :)

      Sil
  3. hepsi de çok güzel ama hiçbirine de ihtiyacım ne yazık ki yok stoklarımın fazlalığından ötürü :D bu arada bloğumun 2. yaş günü çekilişime beklerim ♡ sayfanda duyurma imkanın olursa da çok mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)