3 Aralık 2016 Cumartesi

#SonbaharGuzellikBulusmasi Etkinlik Detayları ve Sponsorları

Merhaba

Geçen yazımda bahsettiğim, 15 Ekim'de katıldığım blogger buluşmasının tüm sponsorlardan gelen hediyelerimize bu yazımda bahsedeceğim. 



Diğer yazımda bahsetmiştim, etkinliğimiz Maltepe Palace Cafe'de gerçekleşti. Bizi ağırlayan ve pastamızı hazırlayan cafe çalışanlarına tekrar çok teşekkür ederim.


Keyifli geçen günün sonunda birbirinden güzel hediyelerle elimiz dolu dolu mekandan ayrıldık.



Dolu dolu masamız :)


Öncelikle etkinlik günü fotoğrafını çekmeden içtiğimiz Aspire 'ye teşekkür ediyorum. Farklı tatlar denemeyi severim üstelik 0 şeker mutlaka deneyim! :)




Etkinliğimizde gelen bütün hediyeler çok özel ancak @saritezgah ın bizler için özenle hazırladığı teraryumlar bambaşka. Bu özel hediyeleri için çoook teşekkür ederim.




Birbirinden güzel ürünlerden oluşan bu harika paket için Essence Türkiye'ye teşekkür ederim. Severek kullandığım bir marka, farklı ürünlerini de deneyeceğim için çok mutlu oldum.




Severek kullandığım ve çok çok memnun kaldığım @revoxsampuan ve saç kremi hediyeleriyle etkinliğimize katılmalarına çok sevindim. Yeni ürünleri hakkında da bilgiler aldık.



@lotispharma çalışanlarının etkinliğimize katılıp bizler için özenle hazırladığı hediyeleri. Farklı ürünler denemek beni inanılmaz heyecanlandırıyor. Ürünleri denedikçe blogumda yer vereceğim.



Severek kullandığım LR ürünlerime yeni farklı ürünler eklendi. Hepimiz için farklı ürünlerden oluşan paketler hazırlamışlardı benim paketimden çıkanlar ise bunlar. Merakla deneyeceğim. @lrturkiye ve ürünler gönderen satış ortaklarına çok teşekkürler. LR ürünleri için aşağıdaki kişi ve numaralardan ulaşabilirsiniz.
Burcu Akgenç 0532 648 25 30
Özlem Alver 0507 684 60 67
Ebru Ekşi 0555 621 60 73
Arzu Tevetoğlu 0532 636 83 77 



Farmasi'nin meşhur bb kremi ve ojesi :) @farmasi



@bioblas ilk kez kullanacağım şampuanlardan. Saç dökülmesi sorununa çözüm bulmuş değilim.  Umarım bu şampuan etkili olur ve sonucu sizlerle paylaşırım :)



@hchaircare ürünlerini severek kullanıyorum. Bakım kremini de yedeklemiş oldum:)



Daha önceden de kullanıp memnun kaldığım @utusuzutu spreyi (hatta instagram hesabımda nasıl kullandığımı paylaşmıştım buradan bakabilirsiniz) ve özellikle annemin favorisi olan @vissmateturkiye de hepimize çamaşır sularından göndermişlerdi buna en çok annem sevindi :) 



Etkinlik sonrası ilk denediklerimden. Kokusu çok hoş. Özellikle durulanmayan sıvı saç kremlerini çok seviyorum. @bebak sıvı saç kremini de severek kullanacağım.



@ekozkozmetik vanilya kokulu kumaş ve oda kokusu, resmen kek yapılmış gibi kokuyor:) 



@natracare daha önceden kullanmadığım bir marka. Birer adet ürünlerinden oluşan bir paket hazırlamışlar.

@microfiber_temizlik_aski da tabiki annemin işine yaracayacak ürünlerden :) Özellikle belirtmek istiyorum ayna ve camlarda leke, iz, tüy bırakmayan bir bezmiş. Mutlaka instagram sayfalarına göz atın.




Miniş miniş @selinkolonyalar :) Çok şirinler değil mi? Üstelik çok da güzel kokuyorlar. Çantamda mutlaka bu minik kolonyalardan taşıyorum. Farklı kokuları da mevcut. Toplu taşımalarda kötü kokuya maruz kaldığımda mutlaka çıkarıp kullanıyorum hem ferahlatıyor hem de ortamın kokusunu değiştiriyor. :) 




@acnecinamide temizleme sütünü inanılmaz seviyorum. Severek kullandığım bir ürünün tüm serisini deneyecek olmam beni inanılmaz mutlu etti. Bu seriyi düzenli olarak kullanıp, blogumda detaylı olarak kaleme almak istiyorum. Temizleme sütü, gerçekten sivilce oluşumunu önleyen ve varsa sivilceyi iyileştiren özelliğe sahip. Diğer ürünlerin de etkili olacağını umuyorum.





@mediwell kremlerini daha önceden deneyimlenmiştim. Özellikle topuk kremi çok başarılı. Gerçekten yumuşacık yapıyor. Bizlere şirin bir paket hazırlamışlar :)

@revigen ilk kez kullanacağım markalardan. Farklı markalar denemeyi seviyorum. Yine kullanım sonunda blogumda bahsedeceğim.

@sleepy makyaj temizleme mendili ve her ne kadar bebişler için üretilmiş olsa da makyaj yaparken sürekli elimin altında ıslak mendil bulunduruyorum. Bu ıslak mendil diğerlerinden farklı. Saf su içeriyor ve alkolsüz, parfümsüz ve paraben içermiyor. Detaylı olarak bahsedeceğim.

Vitavin Diabetik Puddingler ise elmalı ve çilekli. Yine daha önceden denemediğim ürünlerden. Acaba blogumda puding yapımını paylaşmamı ister misiniz? :) neden olmasın değil mi? En kısa zamanda yazmayı planlıyorum..




Lip balmlara bayılıyorum ve farklı balmlar denemeyi seviyorum. Özellikle bu tarz kavanozlarda olan balmlar daha yoğun yapılı olduğu için kışın kullanmayı tercih ediyorum. Her gece mutlaka kullanırım. @kudra lip balm ise organik bir balm, daha önce denemediğim ürünlerden. Oldukça merak ediyorum:)



Son olarak bizlerle olan @otacı bitki özlü şampuanından göndermiş. Parlaklık sağlıyormuş ilk kez deneyeceğim için çok merak ediyorum. 

Tekrar tüm sponsor firmalara çok çok teşekkür ederim...

Çok keyifli ve dolu dolu geçen bir gündü...  Hediye edilen ürünleri merakla ve kefiyle deneyimleyeceğim. Ürün yorumlarımı ise en kısa zamanda kaleme alacağım.



Sevgiler

2 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)