6 Aralık 2016 Salı

Kudra Besleyici ve Onarıcı Dudak Merhemi ~ Doglas Ladini Limon Otu

Merhaba
Katıldığım bir etkinlikte hediye edilen Kudra dudak balmından bahsetmek istiyorum. Daha önceden denemediğim hatta duymadığım bir markaydı. Farklı markalar denemeyi seviyorum. Denemeyi ve tabii ki deneyimlerimi paylaşmayı seviyorum :)



Bir balm düşünün %100 doğal içerikten oluşuyor. Kurumuş ve çatlamış hassas dudak derisini onarıyor, besliyor ve koruyor. Üstelik rujlardan önce de kullanıma uygun. Aradığımız her şey Kudra'da!


Zengin bitkisel içeriğe sahip; zeytinyağı, aynısefa bitki özü, aspir yağı, karakovan balmumu, karite yağı, kakao yağı ve bitkisel esans yağları içeriyor.

Paraben, koruyucu madde, renklendirici, suni parfüm, mineral yağ, GDO ve hayvansal ürün içermiyor.



Ürünü koklayınca, ya da sürünce ilk başta doğal yağ karışımının kokusu alınıyor ancak bir süre sonra bu koku ya geçiyor ya da alışıyoruz :) Doğal ürünlerde bazen kokular rahatsız edebiliyorken bu merhemde öyle bir durum söz konusu değil.

Yağlı, yapış yapış bir his vermiyor. Hatta varlığı çok fazla hissedilmiyor. Hafif bir yapısı var. Bu tarz ürünleri gece sürmeyi seviyorum. Gece sürüp uyuyorum sabaha yumuşacık oluyor.



Minik cam kavanozda 10 ml'lik bir ürün. Aslında kavanozda olan ürünleri kullanmayı dert etmiyorum ama bu fazla minik:) Serçe parmağımla sürebiliyorum ama biraz zorluyor. Uzun tırnaklara sahip olanları da zorlayacaktır :) ama parmakla sürmem, süremem diyenler fırçayla sürebilirler.

Son olarak özellikle belirtmek istiyorum Kudra, hayvanlar üzerinde test yapmıyor.


Sevgiler 

4 yorum:

  1. Kudra çok sevdiğim Parfümün Dansı adlı kitapta geçen bir karakterdi; aynı zamanda bir Hint tanrısı yanlış bilmiyorsam. Ürünü çook merak ettim; içeriğini de görmek istiyorum :)) Güle güle kullan Tuğçe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kudra nın anlamını bilmiyordum bilgilendirdiğin için teşekkür ederim :) Gerçekten çok hoş bir balm umarım deneme fırsatın olur :)

      Sil
  2. Anlatımlarına göre çok güzelmiş, hele ki soğuklar git gide artarken tam ihtiyaç! Mutlaka araştıracağım.
    Güle güle kullan!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tertemiz içerikli bir ürün mutlaka bakmalısın! :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)