8 Temmuz 2013 Pazartesi

Flormar SuperShine Lip Gloss

Bugün sizlere rengine bayıldığım ve severek kullandığım Flormar SuperShine Lip Glossumdan bahsedeceğim. 


Bu lip glossum Gece Işıltısı blogunun sahibi canım arkadaşım Merve'nin bana doğum günü hediyelerinden biri. :) Gönderdiği hediyeleri blogumda gösterme şansım olmamıştı ama instagramdan takip edenler gördüler. :)


 Her neyse konumuza dönelim. 


Lip gloss kullanmayan, fazla tercih etmeyen biriyim ama aslında her şey renginde bitiyormuş! Bu lip glossumu ise rengine bayıldığım için sıkça kullanıyorum. Eğer sizde benim gibi kırmızı-bordo tonları aşığı biriyseniz birde ışıltıları seviyorsanız eminim sizde çok beğeneceksiniz!


Günlük olarak hafif sürüp,hafif bir kırmızılık ve ışıltılı dudaklara sahip olabiliyorsunuz. Özel günlerde ve gece makyajında bolca uygulayıp tüm gözleri üzerinizde tutmak mümkün :)


Bendeki rengi '' M07 '' olarak geçiyor.
Lip Gloss sevenlerdenseniz ve benim gibi bordo aşığı biriyseniz tavsiye ederim!



Sevgiler...

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel güle güle kullan rengide süper

    YanıtlaSil
  3. canımcımmm güle güle kullan benden bahsetmeyide unutmamışsınn:) koscaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutur muyum hiç seni canım! :) çoook teşekkür ederim öpüyorum :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)