1 Temmuz 2013 Pazartesi

Avon Speed Dry ~ Hızla Kuruyan Ojeler

Haftaya rengarenk başlayalım ne dersiniz?

Oje yazılarına devam etmeye başlamışken arayı kapatmıyorum ve sizleri Avon'un 30 saniyeden daha az sürede kurumayı vaadeden Speed Dry serisindeki üç rengiyle ve Nail Art Fırçasıyla tanıştıracağım. 

Ojeler yoğun kıvamlı bir yapıya sahip. Aslında tek katta opaklaşıyorlar ama ikinci katı uygulamak alışkanlıktan olsa gerek ve hepsini ikişer kat uyguladım. Renklerin yoğunluğu ve parlaklığı muhteşem. 


Seride 10 renk bulunuyor bendeki üç rengin adı ise; 
'' Fast Time Teal, Twilight Blue, Red Wine.''


Şimdi sırayla renkleri görelim.

Avon Speed Dry ~Fast Time Teal 

Favori rengim oldu!





Avon Speed Dry ~ Twilight Blue. 

Alacakaranlık mavinin güzelliğine bakın!




Burada Avon Nail Art Fırçasını kullandım. 
Öncelikle Nail Art Fırçasından bahsedeyim; Fırçanın bir ucu naylon kıllardan diğer ucu ise metal ve yuvarlak yapıda. Naylon fırçasıyla çizgiler, değişik süslemeler yapabilirsiniz. Metal yuvarlak kısmıyla ise; benim gibi yuvarlak desenler yapabilirsiniz.


Tamamıyla tırnaklarınızı süslemek sizin yaratıcılığınızda! 



Avon Speed Dry ~ Red Wine.




Kırmızının muhteşem bir tonu. Benim gibi kırmızı oje aşığı biriyseniz bu renk tam size göre!

Burada da Nail Art Fırçasının naylon fırçalı kısmını kullanarak kalp yaptım. İlk deneme için idare eder değil mi? :)


Avon Speed Dry Ojeleri beğendiğiniz mi?


Sevgiler,Renkli Günler!




*** Avonla Renkleniyorum Twitter etkinliğinden hediye olarak gönderilmiştir.Teşekkürler @AvonTurkiye

5 yorum:

  1. Sırf nail art fırçasını almak için iki oje sipariş etmiştim. Ojeler hakkında önyargılıydım ama çok sevdim :)
    Ayrıca ojeler tırnaklarında çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sen hangi renklerinden aldın? :)

      Sil
  2. Avonun ojelerini beğeniyorum. Bu renklerde çok hoş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Fırça nasıl kullanılıyor

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)