24 Ocak 2013 Perşembe

Avon Luxe Silken Fondöten

Fondöten arayışındaydım ve Avonda yeni çıkan bu ürünü görünce denemek istedim. Daha önce burada alışverişimden bahsetmiştim.








Avon Luxe Silken Fondöten, beyaz safir tozu içeriyor ve lüks formülü ile cildi nemlendirir ve cilde mükemmel bir görünüm kazandırır.Ayrıca SPF 20 içeriyor.



Fondötenin pompalı oluşunu sevdim. Benim cildime uyan Natural Glamour rengiydi. Bunun dışında 4 rengi daha bulunuyor benimki en açık rengin bir ton koyusu oluyor. Güneş koruma faktörü içeriyor oluşu benim için büyük bir artı. Yaz aylarında kullanmak için yetersiz olsa da bu aylarda düşük korumalı oluşu yeterli diye düşünüyorum.





İpeksi bir yapısı var ve cildimde ki duruşunu sevdim. Daha önceden çıkan sivilce kızarıklıkları ve izlerini fazlasıyla kapatmadı. Yani benim gibi sivilce lekeniz varsa yüksek bir kapatıcılık beklemeyin.Günlük olarak kullanmak için ideal. Birde bu fondöteni sürdükten sonra nasıl anlatsam yüzümde ağırlık hissi vermedi.Ayrıca cilde güzel bir ışıltıda veriyor. Bu fondöteni sevdim.Kısa süre önce tanıştık ama kısa zamanda kendini çok sevdirdi :)


Sizde fondöten arayışı içerisindeyseniz tavsiye ederim, testerlarını temin edip deneyin bence :)


Bu arada yazımı okuyan kişi hangi fondöteni kullandığını söyler misin?
Çooook sevinirim çooook!

:)


Sevgiler.....

29 yorum:

  1. Fondöten kullanmıyorum desem? ;)

    güle güle kullan bence duruşu çok güzel canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsun aslında benimki alışkanlık ve kusurları kapatmak için :) teşekkür ederim tatlım

      Sil
    2. avon ışıltı veren fondöten günlük kullanıyorum

      Sil
  2. şu sırada rimmel london stay mat kullanıyorum fena değil ama kapatıcılığı yüksek bir ürün değil o da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet duymuştum benimde merak ettiğim ve kullanmak istediğim bir fondöten

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kısa ve öz Maybelline diyosun yani :)) tavsiye eder misin peki canım kapatıcılığı hakkında bilgi verirsen sevinirim birde Maybelline bb kremi kullandın mı?

      Sil
    2. hayır kullanmadım tatlım:) ama maybelline yüzde sırıtmıyor yani fondöten var mı yok mu belli değil tabi kapatıcılığı ise orta derece ama desteklemen gerekebiliyor:)

      Sil
    3. Anladım canım bilgi verdiğin için teşekkür ederim :)

      Sil
    4. :) bişey değil tatlım...

      Sil
  4. Ten rengin nedir canım yani şöyle sorayım mac'in skalasına göre nc15'im bu serinin en açık rengi katalogta pembe tonlu gibi durduğundan almak konusunda kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Mac'e göre rengimi bilmiyorum :/ Ama açık tenliyim hatta cildim pembe alt tonlu

      Sil
    2. O zaman benim gibi sarı alt tonlu birine bu fondöten olmaz.:(

      Sil
    3. Diğer tonları uygun olabilir çünkü bu aldığımda pembe alt tonlu değil zaten pembe alt tonlu olmayı sevmiyorum :( Ama deneme boyunu alarak deneyebilirsin :)

      Sil
    4. Deneme boyu sanırım yok baktım panorama'ya göremedim.

      Bu arada bende bloguma beklerim.:)

      http://morrmenekse.blogspot.com/

      Sil
    5. Pek bilgim yok maalesef :) Tabii ki geliriiiim :)

      Sil
  5. Bu ara Bourjois Healthy Mix 53 numara tek fondötenim :) Blogda da yazısı var hatta. Çok seviyorum. Avon'un yıllar önce bir ürünü vardı fondöten+pudra içeren. Nefis birşeydi. Keşke yine olsa da alıp kullansam. Bayılıyordum. Bu serisini hiç denemedim, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakarım bloguna :) Bu serisi yeni çıktı bende sayılı kullandım :)

      Sil
  6. Yalniz ambalajı/şişesi güzelmiş, beğendim. Ben de az kapatıcı / ışıltılı fondötenleri daha çok seviyorum. Sivilcelerime rağmen hem de :) Maybelline Affinitone ve Loreal True Match ı dönüşümlü olarak kullanıyorum şu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şişesi gerçekten değişik ve güzel.Kullanışlı da. Aslında yoğun kapatıcılığı olan fondöten istiyorum ama maalesef uygun fiyatlı bulamadım :)

      Sil
  7. yazıyı okuyunca yazmamak olmazdı ben de şuan L'oreal True Match roll on fondoten kullanıyorum çok pratik bir şey tavsiye ederim :) bitmek üzere zaten fondötenim aklımda olsun bu ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim :) roll-on olduğu için merak ettim denemek isterim :)

      Sil
  8. Bende fontoden arayısındayım avon luxe guzel dedi kullanan arkadaşlarım ama diğer fontodenler gibi ayva tüylerimi belli etmesinden korkuyorum işin en kötü yanı da deneyememek ürünü zaten, siz memnunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum. Kapatıcılığı ve bitişi oldukça güzel ama ayva tüylerini belli etmeyecek fondöten var mıdır bilmiyorum. Tüyler ufak ufak olup sarıda olsa güneşte veya ışıkta tüm tüyler belli oluyor maalesef

      Sil
  9. bence Maybelline fondoteni harika tavsiye ederi:)

    YanıtlaSil
  10. Ben bu ürünün en açık rengini yani Porcelain i kullanıyorum. Ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunu bitirdim ve memnun kaldım. Şimdilik fondöten ihtiyacım yok ama alırsam açık tonunu alabilirim :)

      Sil
  11. Bende bunu merak ediyorum. Ten rengim açık hangi ton uygun olur?

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)