11 Ocak 2019 Cuma

Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme 5

Uzun bir aradan sonra merhaba,

15 Aralık 2018 Cumartesi günü katıldığım etkinlikten bahsetmek için bilgisayar başına geçtim ve 2018 yılının son etkinliğinin detaylarından bahsedeceğim.Uzun zamandır blogumda aktif değilim ve bu etkinlik vesilesiyle yazmaya başladım. Umarım eskisi gibi aktif olmaya çalışırım...

 Bir süredir fırsat bulamadığım için etkinliklere katılamıyordum o yüzden bu buluşma bana çok iyi geldi :) Özlediğim arkadaşlarla buluşmuş olduk ve yeni kişiler tanıdım oldukça keyif aldığım bir gün oldu. 




Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme etkinliği her yıl tekrarlanıyor bu yıl 5. etkinlik oldu ve ben ilk kez katılanlardanım. İlk detayları instagram hesabımda paylaşmıştım. @tugceakcaofficial hesabımda görebilirsiniz. Ayrıca sosyal medya hesaplarınızdan #huzunsarisiilehediyelesme5 etiketinden detaylara ulaşabilirsiniz. 



Hotel Boursier’de bir araya geldik ve tek sponsorumuz vardı. Tek kozmetik sponsorumuz Pastel  bizlere minik bir paket göndermişti. Severek kullandığım likit mat rujlarının yeni rengi 40 numara, dudak kalemleri ve oje favorim oldu bile:) 





Ayrıca aramızda eşleşerek birbirimize hediye verdik. Benim eşim Audrey‘in Şekerleri (@audreyyblog) sevgili İrem ablaydı :) Hediyelerimizi verirken... Bu arada bir kez de buradan teşekkür etmek istiyorum benim için çok şirin,dolu dolu bir paket hazırlamıştı kullandıkça kendisini hatırlayacağım... çok güzeldi ve gerçekten çok mutlu oldum...



Hoş sohbetli, keyifli bir gündü. Tekrardan daveti için, bizi buluşturup böyle bir organizasyon düzenleyip emek verdiği için etkinlik sahibimiz Hüzün Sarısı blog'a çok teşekkür ederim...


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)