15 Mayıs 2018 Salı

A101 Fırsatlarını Takip Edin


Bütçe tasarrufu yapmak aslında sanıldığı kadar zor değil. Market alışverişinizi nereden yaptığınız, mutfak giderlerinizin ne kadar olduğunun da belirleyicisi olabiliyor. Pek çok farklı marketten alışveriş yaptıktan sonra, A101 marketini çok geç keşfedenlerden biriyim. Fiyatların gerçekten uygun olduğunu zaten bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Ancak daha önemlisi her Perşembe düzenledikleri kampanyalar sayesinde pek çok ürünü düşük fiyata alabiliyor olmam.
Bu kampanyaları broşürlerden takip ediyordum. Bazen çok ihtiyacım olan bir ürünü kaçırabildiğim için geçtiğimiz günlerde mobil uygulamasına geçtim. Evime en yakın mağazanın nerede olduğunu gösteriyor. Bu sayede bir mağazada tükenen ürünü diğerine uğrayarak temin edebiliyorum. Sizin de mobil uygulamayı kullanmanızı öneririm.





Perşembe Kampanyalarını Mutlaka Takip Edin
Özellikle Perşembe günleri yapılan kampanyaların takipçisi çok fazla. Kampanya kapsamında indirime giren ürünler kısa sürede tüketebiliyor. Bu durumda siz de en yakın diğer mağazaları bu uygulamadan bulabilirsiniz. Mobil uygulama için market görevlisine de danışabilirsiniz. Bu arada web adresinden de indirime girecek olan ürünleri görebilirsiniz. Ben artık broşür takibini bıraktım, internet sitelerinden önümüzdeki haftanın indirimli ürünlerini görebiliyorum.
Süt ürünleri ve bakliyat grubunda olan ürünler diğer marketler ile kıyaslandığında çok daha uygun fiyata satılıyor. Eğer siz de mutfak masraflarından tasarruf elde etmek istiyorsanız önerim bu marketi seçmeniz olacak. Temizlik grubu ürünlerinde ve kişisel bakım ürünlerinde de fiyatları uzun süre kıyasladım. En uygun fiyatı A101 sunuyor. Ayrıca satışa sundukları markaları da beğeniyorum. Örneğin kozmetikte satışa sundukları ürünlerin neredeyse tamamını denedim. Hepsinden memnun kaldım.
Sonuç olarak eğer harcamalarınızda bütçenizden tasarruf yapmak istiyorsanız doğru marketten alışveriş yapmanız gerekiyor. Market seçimini hafife almayın. Her alışverişte düşük bir meblağda tasarruf yapsanız dahi bunu yıllık bazda değerlendirdiğinizde çok ciddi rakamlara ulaşıyor.
Bu arada bazen beyaz eşya satışı da yapıyorlar. Eskiyen beyaz eşyalarınızı yenilemeniz için de neredeyse yarı fiyatına inen indirim kampanyalarından faydalanabilirsiniz. Ben sürekli arızalanan televizyonumdan A101 kampanyası sayesinde kurtuldum. Çok uygun bir rakamla aldığım televizyondan çok memnunum. Elbette bu fırsatları yakalamak için marketin kampanyalarına öncesinde göz atmanız lazım.





İhtiyaç Sahiplerine Yardım Etme Fırsatı
Bu arada Ramazan ayına özen hediye çeki ve hediye kartları uygulamasını başlatmış olduğunu da sizlere aktarmak isterim. En son ne zaman ihtiyaç sahiplerine yardım ettiniz bilmiyorum ama kendi bütçenizin elverdiği rakamlarla yardım etme imkanınız var. Sadece 25 TL’lik bir hediye çeki ya da hediye kartı da alabilirsiniz. A101 ramazan kolisi de hazırlamış ama ben tercihimi hediye çeki ve hediye kartlarından yana kullandım. Bu sayede ihtiyaç sahipleri kendi istedikleri ürünleri herhangi bir A101 marketten temin edebilir. Yardımlaşmanın çok daha önemli olduğu Ramazan ayında bence siz de bütçeniz doğrultusunda bu çeklerden temin ederek ihtiyaç sahiplerine ulaştırın. Marketin web adresinde daha fazla bilgi var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)