29 Eylül 2017 Cuma

Nivea'dan Bakım Yapan Göz Makyaj Temizleyici

Nivea Hassas Göz Çevresi İçin Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Nivea'nın yeni çıkan Çift fazlı göz makyaj temizleyicisini hemen denedim. Daha önceden klasik mavi renkli olanını kullanmıştım ama o göz çevremde kızarıklık ve hafif bir yanma kaşıntı hissi oluşturmuştu. Bu yeni çıkan temizleyici ise hassas göz çevresi için ve kontak lens kullananlar için uygun bir ürün. Ben lens kullanıyorum ve olumsuz hiçbir durumla karşılaşmadım. 




Çift fazlı bir temizleyici olduğu için ürünü iyice çalkaladıktan sonra, birer pamuk kullanarak göz makyajını temizliyorum. Göz çevresini yakmadan nazikçe temizliyor. En önemlisi de yağlı bir his bırakmıyor. Bununla temizledikten yağlı his olmuyor yani yıkama ihtiyacı duymuyorum.

Bu arada en zor çıkan, suya dayanıklı maskaramın nasıl çıktığını görüyor musunuz ?



Ayrıca özellikle belirtmek istiyorum göz makyajını temizlerken 1 tane bile kirpik kopmadı ilk defa pamukta kopan kirpikler görmedim. Müthiş! İlk izlenimlerim bu şekilde.

Makyajı temizlerken aynı zamanda göz çevresine bakım yapıyormuş. Uzun süreli kullanımda etkisini gözlemleyip paylaşırım.

Denemenizi öneririm ve eğer denerseniz düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim:)


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)