4 Kasım 2016 Cuma

Flormar Back to School Koleksiyonu

 Merhaba 
Mutlu Cumalar!
Bugün Flormar'dan gönderilen Back to School Koleksiyonunu incelemeye ne dersiniz?

Aslında bu dolu dolu paket ben il dışındayken geldiği için paylaşmakta ve yorumlamakta geç kaldım ama şimdi sizleri bol görselli uzun bir yazı bekliyor :)



Öncelikle koleksiyonun dış görünümü hakkında yorum yapmak istiyorum. Ambalajların rengi, görünümü bence inanılmaz şirin. Özellikle kalem görünümlü rujlar favorim oldu.




Bence bu koleksiyonun en önemli özelliği doğal güzelliği ön plana çıkarıyor oluşu :) Makyajlı ama makyajsız doğal bir görünüm elde etmek için uygun ürünler.




Anti-Blemish ve Blur Effect sağlayan 2 adet bb krem var. İlk olarak merak ettiğim blur effect veren bb kremi denedim. 


Bendeki renkleri 02 - Light Medium. 



Açıkçası denemeden önce cildimde koyu duracağını düşünüyordum ama cilt tonuyla müthiş uyum sağlıyor. Kapatıcılığı güzel pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Hafif bir yapısı var ve bu serinin en sevdiğim özelliği sivilce karşıtı olması. 






Volum veren Siyah maskara ve beni lise zamanıma götüren Transparan yani şeffaf maskara bulunuyor. 


Şeffaf maskaraların kirpikleri renklendirmeden kıvırıp şekil vermesini seviyorum ayrıca kaşları sabitlemek için de kullanıyorum. Öğrenciler için gayet uygun bir ürün. Bu arada instagram hesabımda(@tugceninkalemindenblog) minik bir süprizim olacağının haberini de vermek istiyorum bu şeffaf maskara da hediyelerden biri :)



Volume Essentials Maskara - Siyah doğal bir görünüm sağlıyor. Fırçası ise bu şekilde. Günlük kullanım için ideal.



Ve bayıldığım rujlar! :)



Çok şirinler değil mi? Ambalajlarına bayılıyorum itiraf ediyorum merakla ilk olarak bu güzellikleri denedim.



Renkli dudak nemlendiriciler okul döneminin favori ürünü. Bu koleksiyonun da bence olmazsa olmazlarından :) Dudağın Ph seviyesine göre renk veren Match BB Lip Balm favorim :)



Lip balm'a göre daha yoğun renk veren, dudağı kurutmayan mat görünüm sağlayan, Match Butter Lip Tintlerinden de elimde iki renk bulunuyor. 02 Cotton Candy ve 03 Mulberry.




Bu güzel şirin koleksiyondan sizler için hazırladığım hediyeler;



Flawless Anti-Blemish Yıkama jeli
Flawless Anti-Blemish Tonik
Flawless Anti-Blemish Jel Krem
Anti-Blemish BB Krem ~ 02 Light Medium
Volume Essentials Maskara ~ Transparan



Bu koleksiyondan favori ürününüz hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler.

4 yorum:

  1. Blur Effect BB ve Siyah maskara benim favorilerim oldu! Rujların da Mulberry rengi kesinlikle harika! Hepsini güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blur effect bb krem benim de favorim! :) Gerçekten çok hoş bir koleksiyon olmuş çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Biraz geç denedim ama sevdiğim bir koleksiyon oldu :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)