11 Kasım 2016 Cuma

Cecile Kiss Me Matte ~ Pink Velvet 309

Merhaba

Renkli birgün geçirmeyi diliyoruuum! :)

Kullandığınız ruj renklerini mevsime göre ayırıyor musunuz? Benim yaz-kış değişmeyen renklerim olduğu gibi böyle canlı tonları daha çok yaza yakıştırıyorum. Yazın daha canlı daha cıvıl cıvıl renkler tercih ediyorum. Ayrıca bronz tene de çok yakıştırıyorum.




Özellikle yazın sıkça kullandığım, başlıktan da anlaşılacağı gibi Cecile mat rujdan bahsetmek istiyorum. Elimde Kiss Me Matte rujlarının 2 rengi mevcut.
Red in Fire 305 ve Pink Velvet 309



Pembenin en güzel tonu :) 



Eyeliner ve sade bir ten makyajıyla sıkça kullandığım bir renk oldu. Böyle canlı renklerdeki rujların mat olmasını tercih ediyorum. 

Kalıcılığı güzel, yapış yapış bir his vermiyor. Cecile diğer mat rujlar gibi dudağı kurutmuyor. Yarı mat bitişli diyebilirim. Dudakta çok mat ya da parlak bir görüntü oluşmuyor. 



Bu arada eğer mat ruj seviyor ve dudağı kurutmasından rahatsız oluyorsanız renksiz dudak balmı kullanabilirsiniz. Ayrıca mat rujlar kuru dudaklarda kötü bir görüntü oluşturacağı için evde dudak peelingi yapıp uygulayabilirsiniz. İnternette de toz şekerle yapılan tarifler mevcut :) Haftada bir bu şekilde dudağınıza bakıp nemlendirirseniz mat rujlar daha güzel ve pürüzsüz görünecektir.



Sevgiler

4 yorum:

  1. Ben bu Kiss Me Matte rujları çok beğendim; bendeki rengini de çok severek kullanıyorum :) Pembesi de sana çok yakışmış canım, güle güle kullan! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de severek kullanıyorum:)

      Sil
  2. ilk rengi daha çok sevdim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiside aynı renk aslında:) çekimden ve ışıktan renk farklı görünüyor. Elimdeki diğer rengi ilerleyen günlerde paylaşacağım :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)