23 Haziran 2016 Perşembe

Pastel İlk Mağazasını Açıyor! Ve Sürpriz Paketi

Merhabalar

Pastel'den sizlere çok güzel bir haberim var. 
Pastel ilk mağazasını bu ay içerisinde İstiklal Caddesinde açıyor.
Mutlaka mağazayı ziyaret edeceğim.


Bugün Pastel'den dolu dolu harika bir paket aldım. Yeni çıkan ürünleriyle tanışma fırsatı buldum. 



Bu güzelliklerden hiçbirini deneme fırsatı bulamadım ama hepsi inanılmaz harika görünüyor. Denemek için sabırsızlanıyorum!

Day long lipcolor serisinden başka bir numarasını kullanmıştım. Şimdi ise 09 ve 22 numarasını deneyeceğim. 

Nude sever biri olarak yeni farlarına bayıldım. Mat ve ışıltılı çeşitleri var.
Bendeki Mat Vanilla, Işıltılı Sand ve Golden Champagne.
Çok güzel görünüyorlar pigmentasyonlarını çok merak ediyorum deneyip, paylaşacağım.

Nude ojeleri ise favorim! Denemediğim 2 rengi de ojelerimin arasına girdi. 

Son zamanlarda hem dudak hem de yanak ürünleri popüler. Pastel'de Lip&Cheek stick  ürünü çıkarmış.
Bendeki 417 numarası. Çok cici bir rengi var.





Pastel Ruj Laboratuvarı Yarışmasının 1.sinin imzalı Marsilya renkli rujunu da raflara çıkmadan deneme şansı buldum.



Pastel'in Profashion mat rujlarını çok başarılı buluyorum. Bu güzel rengi de en kısa zamanda deneyeceğim.

Bu güzellikleri deneme fırsatı sundukları için Pastel'e Teşekkürler!!


İlk önce hangi ürünü kullanıp yorumlamalıyım? Yorum bırakırsanız çok sevinirim. :)


Sevgiler

6 yorum:

  1. Marsilya'nın rengi gerçekten çok güzelmiş! Fakat ben bir kapatıcı delisi olarak ilk önce liquid concealer yorumunu okumayı rica ediyorum ^_^ Sevgiler Tuğçe'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim rujun rengini ben de çok sevdim! Yalnız kapatıcı Tan rengi. Benim için koyu olacak o yüzden deneyemeyeceğim :)

      Sil
  2. marsilya ruj direk ilgimi çekti tabi güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Stick o bi yorumlar misin lütfen eğer zahmet olmazsa? :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)