11 Temmuz 2014 Cuma

Jel Göz Maskesi

Merhabalar

Bazı ürünler vardır ki, kullanırken hem eğlenir hem de bakımlı hissederiz. Gerçekten faydasını gördüğümüze inanıyorsak bundan daha güzel ne olabilir ki? :)



Yaklaşık 1,5-2 ay gibi bir süredir gözlerimi kapattığımda her iki gözümde de şişlik oluştuğunu fark ettim. Şişlik derken göz kapağımın altında et parçası/beze olduğunu fark ettim. Bunun için doktora göründüm fakat herhangi bir rahatsızlıktan olmadığını, göz yapımdan kaynaklandığını söyledi. Rahatsızlığım olmadığı için rahatlamıştım ancak yinede orada hafif bir şişlik olması beni rahatsız ediyordu. 


Aslında bu tarz ürünlerin pek faydalı olacağına inanmıyordum ve alırken hem merakımı gidermek hem de bakımlı hissetmek için aldığımı itiraf etmeliyim. Aldığım günden beri bir kenarda bırakmıştım ve geçen gün buzdolabına bırakıp kullanmayı unutmuştum ve sonunda denemeye karar verdim. Yaklaşık 10 dakika kadar kullandım ve çıkardıktan sonra ilk aklıma gelen aynaya bakıp bezeciğin ne durumda olduğunu görmekti :) Birde ne göreyim bezecik küçülmüş! :) İnanılmaz mutlu oldum ve maskeyi hergün 10-15 dakika kadar kullanmaya özen gösteriyorum. Kullanırken görmeyi engelleyecek bir durum olmadığından sabah uyandığımda hazırlanmadan önce maskeyi takıyorum,kahvaltımı yapabiliyorum veya kitabımı okuyabiliyorum daha sonra maskeyi çıkarıp kremlerimi uyguluyorum ve cildim makyaja hazırlanmış oluyor! :)

Böylece bu tarz ürünlere karşı olan ön yargımı yıkmış oldum. Bu maskeleri kozmetik mağazalarında kolayca bulabilirsiniz ben Rossmann'dan almıştım. 



Sevgiler..

4 yorum:

  1. bende de aynı problem var, bende de lensten kaynaklanıyor :( 1 hafta lens takmayım hemen geçiyor ama takmam da gerek çünkü gözlükten nefret ediyorum :(( ben de deneyim işe yarar umarım :))

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim şimdi. Sen beğendiysen güzeldir bu. Gözleri dinlendirmek için bile olsa alınmalı <3

    YanıtlaSil
  3. bu bilgi çok iyi oldu çünkü soğuk uygulamanın gözaltı morluklarınada iyi geldiğini duymuştum. Fakat bende senin gibi işe yarar mı diye düşünüordum. hemen bir tane edineceğim :) beklerim bende muhakkak www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bu ürünü nerden satın alabiliriz

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)