25 Temmuz 2014 Cuma

Avon Color Trend İkili Ruj

Merhabalar

Avon'un yeni çıkardığı Color Trend ikili rujlarını çok sevimli buldum ve denemek istedim. 
Seçtiğim renk Twisted Sister.

Ürünün ambalajını çok sevdim. Tam yaz ayına uyan güzel bir süslemesi var.


Turuncu ve fuşya uyumunu sevenlerdenim ama ruj olarak kullanmak biraz iddialı :) 


İki rengi birlikte kullanmaya cesaret edemesem de ayrı ayrı sıkça kullanıyorum. Pembe renkli rujlara bayılıyorum zaten. Turuncu tonlarda ruja ihtiyacım vardı ve bu tonu çok sevdim. Bronz tonlarda yaptığım makyajlarımda sıkça turuncu rengi kullanıyorum.


Rujun yapısını sevdim. Nemlendirme özelliği olan bir ruj ve rengini vermekte de gayet başarılı. Rujun dudakta ilk sürüldüğü halini değil de hafif silinmiş halini daha çok seviyorum. Bu rujda kalıcılık yönünden tam istediğim gibi ama siz öyle sevmiyorsanız gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Ben ruj tazelemeyi alışkanlık haline getiremedim :))



Avon'un ikili rujunu nasıl buldunuz? Siz de denediniz mi?



Ürünü incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.



Renkli Günler
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)