29 Mayıs 2014 Perşembe

Diadermine Arındırıcı Peeling

Günaydın!

Sağlıklı ve güzel görünmek hatta makyajın kusursuz bir görünüme kavuşması için uyguladığımız bakım çok önemli. İstediğiniz kadar cildinizi temizleyin,losyon ve nemlendirici uygulayın eğer peeling ya da peeling etkisi olan ürünler kullanmıyorsanız kusursuz bir fondöten uygulamanız mümkün değil. Ciltteki ölü deriden kurtulmazsak kullandığımız fondöten güzel bir görünüme kavuşturmaz. Ayrıca ölü deri ciltten temizlenmeyince kullandığınız cilt bakım ürünlerinin etkisi de yetersiz olur. 


Haftada 1-2 defa kullanabileceğimiz bir ürün. Cildinizin ihtiyacına göre haftada 1-2 kullanılan veya günlük kullanıma uygun ürünler tercih edebilirsiniz. 


Diadermine Arındırıcı Peeling, uzun süredir benimle olan bir ürün. Ben haftada 1-2  ve her duş sonrası mutlaka peeling kullanırım. Düzenli olarak kullandım ve artık düşüncelerimi paylaşabilirim. Ölü deriyi temizliyor ve cilde canlı bir görünüm kazandırıyor. Sivilce oluşumunu önlüyor ancak siyah noktalarda bir etkisini göremedim. Cildimi hafif kuruttuğunu söyleyebilirim o yüzden yağlı ciltlerin daha çok sevebileceği bir ürün.


Kremsi bir kıvamı var ve tanecikleri çok büyük değil. Nemli cilde yumuşak hareketlerle, cilde zarar vermeden masaj yapar gibi uyguluyorum, duruluyorum ve cildimi nemlendiriyorum. 



Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Merhaba :)
    Bu ürün ben de kullandım ama kuru cildim olduğu için ekstra kuruttu maalesef :/
    Şimdi öyle bir köşede duruyor ne yazık ki.

    Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Benim cilt tipim karma bende de kurutma oldu. Yağlı ciltlerin seveceği bir ürün bence :)

      Sil
  2. denemekte fayda var elımdekı oeelıngım tukenmek uzere yeırne bunu dusunebılıım canım :)

    YanıtlaSil
  3. Benim cildim hassas olduğu için bu ürünü bilerek cildime sürmedim sadece siyah noktalarım için kullandım fakat etki etmedi ve çizilmeler oldu derim pul pul döküldü. Bloguma da düşüncelerimi yazdım beklerim :)

    http://sultan-iamber.blogspot.com.tr/2015/07/diadermine-cilt-arndrc-peeling.html?m=1

    YanıtlaSil
  4. çok açıklayıcı olmuş denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)