26 Mayıs 2014 Pazartesi

Boutique Blogger Event // Sponsorlarımız

Burada bahsetmiş olduğum etkinliğimize destek olan sponsorlarımızdan gelen hediyelerimizden bahsedeceğim...

Değerli Sponsorlarımız :)




Öncelikle konuşma balonlarımızı hazırlayan Art of Mat'e teşekkür ederim. Instagram hesaplarını takibe almanızı tavsiye ederim. :)



 Dove'un göndermiş olduğu bu hediyelerden oluşan çantaya hepimiz bayıldık! :)




Organique vücut peelingi, sabun ve minik testerlarından oluşan bir paket gönderdi. Daha önceden bu markadan ürün kullanmamıştım tanışma fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum. :)




Kosmospot Touch Beauty ürünlerinden göndermişti ve çekilişle bana bu ürün çıktı. :) 




 Dermo Ezcanem ise bizlere çok güzel bir paket gönderdi. Hem daha önceden kullandığım hem de denemek istediğim ürünler olduğu için çok sevindim. Böyle cömert bir paket hazırladıkları için teşekkür ederim :)




 Raen gül toniği ve yüz kesesi gönderdi :)




 Cyrene; Misel solüsyon ve keratin saç maskesi,
Doa Kozmetik; Hindistan cevizi yağı,jojoba yağı ve keratinli saç maskesi gönderdi. Keratinli saç maskesini arkadaşıma kaptırdım. :) 
Nail Trick; soyulabilen ojelerinden gönderdi. Henüz denemedim ama merak ediyorum ve pratik olduğunu düşünüyorum. :) Kullanınca yorumlarımı paylaşacağım.
Flormar ise; bizlere farklı ürünler gönderdi ve çekilişle bunlar benim oldu. :)




PinkBlack BeautyCare'den gelen hediyelerimiz. :) Bu arada Listerine ve testerlardan arkadaşıma verdiğim için bu görsel Alice'e ait. 




Ve Watsons'tan gelen hediyelerimiz. Aslında çok şirin bir kupa ve bb kremde göndermişlerdi fotoğraf çekerken onları getirmeyi unutmuşum. :)



Etkinliğimize bu güzel hediyeleriyle destek olan tüm sponsorlarımıza teşekkür ederim. Ürünleri kullanmaya başladım ve değerlendirmelerimi yakında paylaşacağım.


Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)