24 Kasım 2017 Cuma

Avantajlı ve Güvenli Alışveriş; İninal Kart


Merhaba,
Bu zamana kadar ürün ve alışveriş önerilerinden bahsediyordum. Bugün ise bir ödeme yönteminden bahsetmek istiyorum. Güvenilir bir sistem olduğu için çok dikkatimi çekti ve işinize yarar bir yöntem olduğunu düşündüğüm için bahsetmek istedim. 



Ininal kart kullananlar var mı?



Ininal kart, MasterCard'ın alt kuruluşu bir kart markası. Kısa bir süre önce tanıştım ve artık alışverişlerimin vazgeçilmez ödeme şekli oldu. Kredi kartım var ama online alışverişlerde kullanmaya çekiniyordum. Bu kart ile artık sorunsuz ve güvenli bir şekilde alışverişimi yapıyorum. Ininal kartıma anında para yükleyip hem internette hem de mağazalarda kısacası kredi kartının geçerli olduğu her yerde güvenli bir şekilde kullanabiliyorum. Mobil uygulamasından bakiyenizi görebilir ve hesap hareketlerinizi takip edebilirsiniz.


Ininal Kart kampanyalarını kaçırmamak için takip etmeyi unutmayın.



Üstelik bu karta sahip olmak çok kolay. PTT, Migros, D&R, Teknosa, Bimeks, Vatan Bilgisayar ve seçkin gazete satış noktalarından sahip olabilirsiniz. Ayrıca en büyük avantajı da yaş sınırının bulunmaması. Karta sahip olmak ve detaylı bilgi için  www.5yildir.com ‘a bakabilirsiniz.

1 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)