9 Ekim 2017 Pazartesi

Turuncu Kasa // Vichy Ürünleri

Merhaba, 
Bugün sizlere dermokozmetik ürünlerini bulabileceğiniz, belki daha önceden bildiğiniz alışveriş yaptığınız ya da henüz tanışmadınız bir siteden bahsedeceğim.

Turuncu Kasa; eczanelerde bulunan, dermo kozmetik ürünler, bebek bakım ürünleri, cilt, saç, ağız ve diş bakım ürünlerinin satışı olan bir adres. 

Ben genelde dermo kozmetik alışverişlerimi online olarak yapmayı tercih ediyorum. Online alışverişlerde avantajlı kampanyalar ve indirimler oluyor. Böylece daha avantajlı alışveriş yapmış oluyorum hem de dolaşmaya fırsatım yoksa, yorulmadan ürünler adresime geliyor :) hepimiz online alışverişi çook seviyoruz:)

Turuncu Kasa'da ise Vichy ürünleri ve kampanyalarından bahsetmek istiyorum. 

Kısaca Vichy markasından bahsetmek gerekirse, Fransa'da üretilen bir dermo kozmetik markasıdır. Ülkemizde ve dünya da tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Cilt ve saç bakımına yönelik, baştan ayağa kadar birçok bakım ürünleri bulunmakta.




Termal su ve cilt bakım ürünlerinin yanı sıra dökülme karşıtı olan dercos serisinin şampuanları favorim. Özellikle dökülme sorunu yaşayan kişilere tavsiye ettiğim öneride bulunduğum bir ürün.




Dediğim gibi en beğendiğim ve bittikçe aldığım ürünü termal suyu ve dökülme önleyici şampuanları. Ürünleri incelemek için www.turuncukasa.com u ziyaret edebilirsiniz.

Ayrıca kampanyalarından haberdar olabilmek için @turuncukasa instagram hesabını takibe almayı unutmayın.



Sevgiler

1 yorum:

  1. Vichy'nin saç dökülmesine karşı olan şampuanını denemek istiyorum

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)