26 Temmuz 2016 Salı

Avon Tırnak Süsleri

Merhabalar



Bugün sizlere yakın zamanda aldığım ve bugün ilk kez kullandığım Avonun tırnak süslerinden bahsetmek istiyordum. 



Aslında piyasada sticker olarak satılan birçok tırnak süsleri bulunuyor ama bu şekilde taşlardan oluşan bir set arıyordum.
Tam da istediğim gibi.



Ojemi sürdükten sonra sadece yüzük parmağına ışıltı katmak için kullanıyorum.
Set içinde altın, gümüş ve siyah renkten oluşan farklı şekillerde taşlar bulunmakta. Ayrıca sete dahil bir de süsleme yapabilmek için cımbıza benzer aparatı bulunuyor. Kullanımı oldukça kolay.



Ojeyi sürdükten sonra, oje kurumadan hemen üstüne taşları yerleştiriyorum. Biraz kurumasını bekledikten sonra top coat uyguluyorum. Sonuç oldukça güzel :)

Sizde tırnağınızda ışıltı sever misiniz? :)




Sevgiler

4 yorum:

  1. taşlar bende de var benzeri ama aparat lazımmış asıl bana...

    YanıtlaSil
  2. aa çok hoşmuş ben de alayım :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)