13 Nisan 2016 Çarşamba

Physicians Formula Mineral Sünger Fondöten

Mineral ve sünger özelliği olan denediğim ilk fondöten. Öncelikle ambalajının şirinliğine vurulduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Büyük aşk yaşıyoruz! :) 

Peki sadece güzel olan ambalajı mı tabi ki hayır! 




"Mineral Sünger Fondöten, ciltte görünen kusurları bulanıklaştırır ve kapatır. İçeriğinde yer alan yatıştırıcı bitki özleri pürüzsüzleştirici antioksidanlar ile cilde berrak bir görünüm sağlar."

"Sünger teknolojisi, cilde en iyi uygulamayı sağlar. Bu yeni formül kendini ışığa göre ayarlayabilen bir orta kapama sağlar. SPF 50 içeriği ile UVA/UVB ışınlarından korur"




Yapısına bayıldım. Ben kendi süngeriyle uyguluyorum. 
Cilde kolay uygulanıyor ve kalıp gibi kalmıyor kadifemsi pürüzsüz bir his bırakıyor. 
Cilde sağlıklı ve aydınlık bir görünüm kazandırıyor.
Kapatıcılığı ve örtücülüğü gayet başarılı. Farkı görmeniz için paylaşmak istedim:)


Cilt tipim karma ve en önemlisi gün içinde parlama yapmaması.

Diğer fondötenler gibi bulaşma, dağılma yapmıyor. Hemen sabitleşen, ciltle bütünleşen bir fondöten.
Benim gibi gün içinde eliniz çokça yüzünüze gidiyorsa dert etmeyin bu üründe bulaşma sorunu yok :)

Ayrıca sivilcelenmeye müsait bir cilde sahibim ama öyle bir sorun yaşamadım. Benim için kocaman bir artı :)



Bendeki rengi light/medium. 



Cilt tonumdan biraz koyu ama yaz aylarında kullanım için ideal! 
Tek başına sürdüğümde koyuluğu belli oluyor ama kapatıcı ve allık ile makyajı tamamladığımda fark çok belli olmuyor gayet güzel bir görünüm sağlıyor. Denemenizi tavsiye ederim!


Cildimde Physicians Formula Mineral Sünger Fondöten ile birlikte Super BB #instaready stik allığı kullandım. Allığın yazısını okumadıysanız buradan ulaşabilirsiniz.

Physicians Formula Mineral Sünger Fondöten;
Nemlendirici ve aydınlatıcı mineral içerikler, yatıştırıcı bitki özleri, antioksidanlar ve vitaminler içerir. Hipoalerjeniktir. Parfüm, Gluten ve Paraben içermiyor.

Physicians Formula ürünlerini anlaşmalı eczanelerden ve dermokozmetik satış sitelerinden satın alabilirsiniz.



Sevgiler 

8 yorum:

  1. güzel ambalajı var ama evet rengi koyuymuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ambalaj mükemmel! Rengi birazcık koyu ama yaz aylarında kullanmak için ideal :)

      Sil
  2. Merhaba ürünün fiyatı nedir peki onunla ilgili de bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Denemem için gönderildi net fiyatını bilmiyorum ama internetten araştırdım 70-80₺ arasında değişiyor.

      Sil
  3. Gerçekten çok çok güzel durmuş teninde, ambalajı ise bir harika!!! İnsanda hemen alma isteği uyandırmıyor değil hani :) Güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) Kesinlikle ambalaj mükemmel. Firmalar nasıl gönlümüzü çalacağını biliyor :)

      Sil
  4. çok merak ediyorum bunu kesinlikle istek deneme alışveriş her türlü listemde yani :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda denemelisin :) Seveceğini düşünüyorum :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)