23 Ekim 2015 Cuma

Güzelliğin Online Adresi; Portakalrengi.com

Merhabalar

Uzun bir aradan sonra sizlere yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum.  Özellikle son zamanlarda giyim,parfüm,cilt bakım ürün alışverişlerimi online olarak yapıyorum. Hem zamandan kazanıyorum hem de eczanelere göre dermokozmetik sitelerde kampanyalarla daha uygun fiyata istediğim ürüne sahip olma fırsatı buluyorum. 

Bahsetmek istediğim Portakalrengi.com ; güzellik,bakım ve kozmetik ürünlerden oluşan bir site. Sadece biz kadınların değil, erkeklerin de ihtiyacı olan bir çok bakım ürünü mevcut.






Ağız ve Diş bakımı, güneş koruyucular, saç bakımı, makyaj ve medikal ürünler bulunuyor.
Bulunan markalar;


Havaların soğumasıyla cildim hassaslaştı ve kurumaya başladı. Bunun için iyi bir nemlendirici arayışındayım. Henüz alışveriş yapmadım ama ilk alışverişimde 3 al 2 öde kampanyalarından yararlanarak yapmayı planlıyorum.

Darphin, NeoStrata, 3 al 2 öde ve Imedeen markalasında 4 al 2 öde fırsatı var! Kaçırmayın derim :)


NeoStrata ürünlerinden ise daha önceden kullanıp memnun kaldığım neostrata yıkama jelinden tekrar almayı düşünüyorum.  Tüm cilt tipleri için uygun olan bir temizleyici. Cildi kurutmadan temizliyor. Yıkama işleminden sonra ciltte kuruma veya gerginlik hissi bırakmıyor. 



Birde kuruyan cildim için NeoStrada Pds Kuru Pullanan Ciltler için olan nemlendirici ürünü denemeyi düşünüyorum. 

Ayrıca cildimdeki lekeler için NeoStrata Leke Kontrol Kremi dikkatimi çekti. Leke görünümünü azaltırken hücrelerin yenilenmesini sağlıyor ve yeni leke oluşumunu önleyen bir ürünmüş. 


Leke Kontrol kremi ve nemlendiriciyi denediyseniz lütfen yorum bırakın. İki ürünü de çok merak ediyorum.


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)