26 Aralık 2014 Cuma

Rimmel London Kate Moss Mascara

Watsons Türkiye tarafından yılbaşı hediye paketi gönderilmişti. Paketten çıkan Rimmel London Kate Moss Maskara ilk denediğim ürün oldu ve hemen yorumlarımı paylaşmak istedim.

Öncelikle Kate Moss imzalı ambalajını çok şık bulduğumu belirtmek istiyorum. :)



Kıvrımlı fırçası oldukça dikkat çekiyor.
Bendeki rengi 004 numaralı Eye Rock Jet Black. Simsiyah. Kıvrımlı fırçasını sevdim. Gözün iç kısmı yani göz pınarlarına yakın olan minik kıllara bile ulaşmak rahat oluyor. 


Kirpiklere hafif kıvrık bir görünüm kazandırıyor ve uzunluk sağlıyor. Günlük kullanım için ideal buldum. Fırçası sert ve hafif kuru bir yapısı var. 2 kat olarak uyguladım. Daha fazla uygulama yapınca gün içerisinde hafif dökülme yapabiliyor.




Duruşunu ve etkisini sevdim. Şu sıralar elimden hiç düşürmüyorum. Günlük makyajımda sürekli bana eşlik ediyor. :) Instagram hesabımda günlük kullandığım ürünleri paylaşıyorum takip ediyorsanız bu maskarayı son zamanlarda sıkça kullandığımı görmüşsünüzdür. :) 
Bu arada Watsons'ta yılbaşı indirimi başladı Rimmel London ürünlerinde de indirim var. Bence indirim zamanında alınıp, denenebilir :)



Watsons Türkiye ekibine bu ürünle tanışma fırsatı sundukları için teşekkür ederim. 




Sevgiler

1 yorum:

  1. Merhaba http://kendimceseyler.blogspot.com.tr/ bloğunun sahibesiyim.
    Bloğumda yaşama dair her telden samimiyetle bir şeyler paylaşıyorum.
    Bloğumda büyük bir blog keşif etkinliğim var herkesi beklerim..
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)