2 Kasım 2014 Pazar

Dove Terleme Önleyici Deodorant

Merhabalar

İlk kullanmaya başladığımda inanılmaz beğendiğim bir ürün olmuştu. Ürün alkol içermiyor ama alüminyum içerdiğini dikkat edenler için özellikle belirtmek istiyorum. Açıkçası içeriğe çok fazla dikkat etmiyordum ama son zamanlarda dikkat etmeye çalışıyorum.



Kokusuna bayıldım! Uzun süre verdiği ferahlık ve temizlik hissiyle çok beğendiğim bir ürün olmuştu. Ancak ürünü bitirene kadar kullandım ve sonlarına doğru koltuk altlarında kaşınmalar oldu. 

Özellikle kullanmayı bırakıp tekrar denedim ve bu üründen kaynaklanan bir kaşınma hissi olduğunu fark ettim. İçeriğindeki alüminyumdan mı yoksa başka bir maddeden mi kaynaklandı bilemiyorum ama tekrar kullanamayacağım bir ürün oldu.

Sizde de böyle bir sorun olduysa lütfen yorum bırakmayı unutmayın.


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)