10 Şubat 2014 Pazartesi

Rival de Loop Revital Q10 CC Krem

Merhabalar!

BB kremlerden sonra birde CC kremler çıktı. Yeni çıkan her ürüne yetişmek gerçekten zor. Ben çok fazla bb krem kullanabilen biri değilim kısa işlerim olduğunda dışarıya çıkmadan eğer vaktimde az ise kullanıyordum ve belirli birkaç markayı denemişliğim var.

Bugün ise CC kremden söz edeceğim. :)




Rival de Loop Revital Q10 CC Krem ise düzenlediğim İstanbul Blogger Buluşmamızda sponsorumuz tarafından bize hediye edilen bir üründü. Ancak deneme fırsatını bulabildim ve maalesef rengi bana uymadığı için düzenli kullanıp değerlendiremedim. 

Öncelikle belirtmeliyim bu ürün tek renk tonuna sahip ve açık ton diye belirtiliyor. Tüm cilt tipleri için uygun,25 faktör güneş koruması ve anti-aging özelliği var.  

Koku hassasiyeti olanlar bu ürünü denemeden önce mutlaka dikkat etsinler. Ürünün kokusu beni aşırı derecede rahatsız etti. İlk kez cc krem denediğim için elimde olan bb kremlerin yapısıyla kıyasladım ve kıvamı bb kremlere göre daha yoğun yapıda. Yüzüme sürdüğümde ise tam olarak yedirilmedi ve dalga dalga bir görünüm oldu. Zaten ton olarak da koyu geldiğinden tekrar düzgün bir şekilde uygulamadım.





Benim tenime koyu oldu ve bu şekilde turunculuk oldu. Esmer tenlerde nasıl olur bilemiyorum ama denemek isterseniz bu ürünü sadece Rossmann Mağazalarında bulabilirsiniz. Ayrıca silikon ve paraben içermiyor.

Ürün 50 ml ve kullanım süresi 12 Ay.

Ürün özellikleri: Anında taze görünüm sağlayan, cilt yapısını pürüzsüzleştiren,cilt lekelerini hafifleten, cilt görünümünü canlandıran, yoğun kapatıcı özelliğine sahip 25 faktör güneş koruyucu içeren Anti-Aging ve nemlendirici gibi 8 etkili özelliği bir arada sunan gündüz kremidir. İdeal kapatıcıdır. Yumuşak-hafif dokusu ile beraber yoğun bakım sağlayan özelliklerini de bir arada barındırır. Teniniz anında taze ve bakımlı bir görünüme kavuşur.

Polyphenol bakımından zengin beyaz çay özü serbest radikallere savaşır. Q10 hücreleri enerji yönünden besler ve ışığa bağlı cilt yaşlanmasına karşı koruyucudur. Çayır papatyası özü düzenli kullanımda eşit pigment dağılımını sağlar ve cilde canlılık katar. Kafein metabolizmayı hızlandırır. İnce tanecikli pigmentler cilt görünümünü pürüzsüzleştirir. Aloe Vera ile beraber çift  hyalorin cildi nem yönünden yoğun ve uzun süreli besler. Shea, badem ve makademia fındığı yağları yağ asidi bakımından zengindir ve cildin kurumasını önler. Panthenol cildi yatıştırır ve iyileşme sürecini destekler.





Sizde bu ürünü denediniz mi? Kullanıp, beğendiğiniz cc krem hangisi? 
Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. 




Sevgiler

9 yorum:

  1. Bende koku problemi yapmadı ve zaten esmerim, tenime uydu renk olarak :)

    YanıtlaSil
  2. CC kremleri BB kremlerden daha çok seviyorum. Özellikle Diadermine'i. Ne olurdu Rival de Loop da daha düzgün bir ambalaj çalışsaymış? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajına diyecek sözüm yok ama kokusu ve tonu bana uymadı...

      Sil
  3. Rival De Loop'un CC kreminin testerini bile denediğimde bana çok çok koyu gelmişti en açığı dediğin gibi esmerlere gidecek bir ürün sanırım. CC krem olarak daha Clinique'den iyisine rastlamadım. Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Şuan başka bir cc krem deniyorum yakında yorumlayacağım :) Yorumun için ben teşekkür ederim...

      Sil
  4. Ben senin etkinliğinden beri kullanıyorum. Rengi ve yapısı cildime tam oturdu. Çok memnunum. Keşke rengi sana da uysaymış. Tek renk olması dezavantaj :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle tenime uymuş olsaydı kokusuna katlanabilirdim :)

      Sil
  5. bende acayip sivilce yaptı.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)