20 Nisan 2013 Cumartesi

Kiss Béauty Mascara

Bu maskarayı yengem yurt dışından getirmişti. Öncelikle maskaranın ayrı bir kutusunun oluşunu çok sevdim tam çantaya atmalık :) 


Daha önceden duymadığım bir marka. Benim şöyle bir huyum var hangi kozmetik ürünü alsam ilk olarak kokluyorum ve daha sonra rengine özelliğine vs. bakıyorum. :) Bu maskaranın ise kokusu çok kötü. Kimyasal kokusu müthiş bir şekilde alınıyor. Fondöten,pudra,allık,krem vs. ürünler bu şekilde kokuya sahip olsalar kesinlikle kullanamazdım ama maskaranın böyle kötü kokuyor oluşu kullanmama engel olmadı :)



Bu şekilde bir tarafı minik diğer tarafı ise hafif uzunlukta silikon bir fırçası var. Bu tarz fırçaları sevmiyorum kullanışlı bulmuyorum ama fırçanın uzun kısımları gayet güzel kirpiklerimi boyuyor. Dolgunluk falan kesinlikle vermiyor. Kirpikleri tek tek ayırıyor,uzun ve hafif kıvrık görünmesini sağlıyor. Suya dayanıklı ve temizlemesini düşünün artık :) 


Yapısı ise; hiç hiç kuru değil alışkın olmadığım bir şekilde sıvı ve plastik gibi. Kirpiklerime sürünce de hemen kurumuyor.Bu hem olumlu hemde olumsuz bir durum. Yüzünüze bulaşabiliyor ve ilk sürdüğümde saçım kirpiklerime değdi ve saçımı çekerken yüzümde maskara olmuştu :) Olumlu yönden bakacak olursak hemen kurumadığı için kirpikleriniz de istediğiniz sonuca ulaşmak için bir kaç kat olarak maskarayı uygulayabiliyorsunuz.

Hediye olduğu için fiyatı hakkında bilgim yok.


Sevgiler!.. :)

3 yorum:

  1. Anladığım kadarıyla pekte tavsiye edeceğin bi maskara değil yani.Bi maskara tavsiyesi istesem benim kirğiklerim çok kısa,zayıf ve tabiri caizse sopa gibi dümdüzler bende biraz daha kıvrık olsunlar istiyorum sence ne yapabilirim yada kullanabileceğim güzel bi maskara var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kirpiklerim uzun o yüzden maskaralardan beklentim daha dolgun ve kıvrımlı görünmesi.Daha doğrusu ne kadar uzun kirpiklere sahip olsam da kirpiklerimde takma kirpik hissi olmasını istiyorum. Tavsiye edebileceğim maskaralardan biri L'Oréal Paris Lash Architect 4D Maskara,yazısına buradan bakabilirsin http://tugceninkaleminden.blogspot.com/2013/03/loreal-paris-lash-architect-4d-maskara.html
      Ayrıca Max Factor 2000 Calorie Maskara yı öneririm onunda yazısı gelecek :)

      Sil
  2. Merhabalar bende bu ürünü 4aydır kullanıyorum.oldukça kısa ince ve sarı kirpiklerim var.verdiği dolgunluk ve uzunluk gercekten mukemmel.bukadarini beklemiyordum.sadece 2kat sürmeniz yeterli.temizlemesi de cok kolay.öyle kaziyarak ugrasmiyorsunuz.suyla yikayinca bile lastik gibi çekip çıkıyor.akma ve bulaşma asla olmuyor.dolgunluk 2gün sürüyor.yani gözünüzdeyken uyusaniz bile ertesi gün aynı şekilde gözünüzde kalıyor.fiyatı 10Tl.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)