24 Nisan 2018 Salı

Online Giyim Alışverişi // Moderya.com

Herkese merhaba, geçen hafta yaptığım online alışverişimden bahsetmek istiyorum. Yoğunluktan dolayı paylaşmaya fırsat bulamamıştım. Moderya.com ‘dan tam da bu mevsime uygun parçalar seçtim. Öncelikle moderya.com a bakmanızı öneririm uygun fiyatlı güzel ürünler bulabilirsiniz. Ürün grupları oldukça geniş.

Seçtiğim ürünleri önce topluca gösterip daha sonra detaylı inceleyelim. 








Ürün görsellerinin üstüne tıklayarak direkt siteden detaylı olarak inceleyebilirsiniz.





Bence yazın olmazsa olmazı beyaz tişörtler. Taytların üzerine giyip spor ayakkabıyla rahat bir kombin yapılabiliyor. Bu beyaz tişört ise incecik ve alt kısmında yırtmacı var. O detayı sevdim üstelik fiyatı çok çok uygundu. Siyahı da vardı ama ben beyazdan vazgeçemediğim için beyazı tercih ettim hatta birkaç tane daha alıp stoklamayı düşünüyorum:)) burayı tıklayarak ürünü inceleyebilirsiniz.







Diğer seçtiğim ürün ise itiraf ediyorum işlemelerine bayıldım bu pop corn tişört :)





Çok tatlı değil mi? Hem inci hem de pul detaylı oluşunu sevdim. Spor kombinlere ayrı bir hava katıyor. Bu arada bunun da fiyatı oldukça uygundu piyasada bu tarz tişörtler neredeyse 2-3 katına satılıyor. Buna mutlaka bakın derim. Ben normalde s giyiyorum ama salaş durması için m beden seçtim. burayı tıklayarak ürünü inceleyebilirsiniz.









Ve havalar ısınmaya başladı ancak serin akşamlarda giymek için kolları kesik inci ve taş detaylı sweati almazsam olmazdı. Yine bunu da bir beden büyük seçtim. Salaş ve geniş giyebilmek için. Kollarındaki detay çok hoş duruyor :) burayı tıklayarak ürünü incelebilirsiniz.











Ve son olarak seçtiğim ürün ise bu yüksek bel, dapdar kot pantolon:) duruşu çok güzel sımsıkı sarıyor ve paçasındaki yırtık detayı çok güzel duruyor. burayı tıklayarak ürünü inceleyebilirsiniz.






Benim alışverişim bu şekildeydi. Merak ettiğiniz ürünler varsa Moderya.com dan inceleyebilirsiniz. Aralarından beğendiğiniz oldu mu? Düşüncenizi belirtirseniz çok sevinirim. 


Mutlu günler 




Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)